PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۶۸۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
دروازه بان سابق تیم ملی ایران گفت: ۷۰ درصد راه صعود در مقابل کره رقم می‌خورد و شکست دادن این تیم دور از دسترس نیست.
کیهان ورزشی- 

به نقل از ایسنا، ابراهیم میرزاپور درباره پیروزی ایران مقابل امارات اظهار کرد: امارات چند سال پیش تیم و بازیکنان خوبی داشت اما اکنون خیر. تیم‌هایی مثل بحرین، امارات، عمان و دیگر کشورهای عربی در یک دوره خوب می‌شوند و بعد از آن به شرایط گذشته خود برمی‌گردند. با این حال ما در تمام دوران می‌توانستیم امارات را شکست دهیم و جلوی آن‌ها به مشکل نمی‌خوردیم.

او ادامه داد: اماراتی‌ها مقابل ما کیفیت خوبی را نشان دادند و یک بازی خوب و منطقی به نمایش گذاشتند. ما سخت می‌توانستیم به دروازه این تیم برسیم اما روی یک صحنه و خلاقیت طارمی و آزمون توانستیم به گل برسیم و به بازی را ببریم. ما در هر صورت تیمی هستیم که به خوبی سازماندهی شدیم و بازیکنان با کیفیتی داریم. ناهماهنگی به دلیل فشردگی بازی‌های باشگاهی است و بازیکنان تیم ملی نمی‌توانند به مدت طولانی در کنار هم جمع شوند و سرمربی تیم نمی‌تواند در دو سه روز برنامه‌های تاکتیکی‌اش را پیاده کند.

دروازه‌بان سابق تیم ملی ایران با بیان این که خداراشکر بچه های ما از نظر بدنی و استعداد در شرایط خوبی هستند، گفت: نتیجه این آمادگی این بود که بازیکنان ما در سه بازی پیروز شدند. این پیروزی نشان داد شرایط خوبی در تیم حاکم است و امیدوارم بتوانیم روند رو به رشدی را پشت سر بگذاریم. به خاطر قانون فیفا نمی‌توانیم اردو و بازی دوستانه داشته باشیم و از ۲۴ ،۲۵ بازیکن، ۱۹ بازیکن در لیگ های اروپایی حضور دارند و همیشه نمی‌توانند در اختیار تیم ملی باشند.

او اضافه کرد: با این حال باتوجه به این که این بازیکنان مدت هاست کنار هم دارند بازی می‌کنند، همدیگر را خیلی خوب می‌توانند پیدا کنند و موقعیت‌های کمی را به حریف می‌دهیم. ۷۰ درصد راه صعود در مقابل کره رقم می‌خورد و بازی مهمی پیش رو داریم. کره از تیم‌هایی است که نسبت به دیگر تیم‌های آسیایی با کیفیت‌تر کار می‌کند و نظم تیمی و هماهنگی خوبی هم دارند اما اگر بتوانیم این تیم را شکست دهیم که دور از دسترس هم نیست، راه صعودمان را طی کرده‌ایم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار