PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۶۸۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- روز سه شنبه (20 مهر)، دور چهارم بازیهای مقدماتی جام جهانی قطر ، طبق این برنامه برگزار خواهدشد : ایران با کره (ساعت 17 ) ، امارات با عراق ، طسوریه با لبنان ، ژاپن با استرالیا ، عربستان با چین ، عمان با ویتنام 
- در ادامه دیدارهای مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 ، روز 20 مهر شاهد برگزاری این بازیها در منطقه اروپاخواهیم بود:   پرتغال با لوکزامبورگ ، صربستان با آذربایجان ، کوزوو با گرجستان ، سوئد با یونان ، بلغار با ایرلند شمالی ، لیتوانی با سوئیس ، قزاقستان با فنلاند ، اوکراین با بوسنی ، دانمارک با اتریش ، فارو با اسکاتلند ، رژیم اشغالگر با مولداوی ، آلبانی با لهستان ، انگلیس با مجارستان ، سن مارینو با آندورا 
- بر اساس تازه ترین رده بندی تیم های باشگاهی فوتبال جهان تیم  پرسپولیس همچنان  در جایگاه نخست ایران و سوم آسیا قرار دارد.استقلال همچنان در رتبه دوم ایران و دوازدهم آسیا جای گرفته است.
- تیم فوتبال امید کشورمان که از 15 مهر مرحله دوم اردوی آماده سازی خود را برای حضور در رقابت های گروه دوم مقدماتی زیر 23 سال قهرمانی آسیا را آغاز کرده ، در نخستین دیدار تدارکاتی خود تیم خوشه طلایی ساوه را با نتیجه دو بر یک شکست داد.
- در گزارش معاون حقوقی باشگاه استقلال در مورد مذاکره با اسپانسر آمده است: تنها خواسته باشگاه از حکم( وزارت ورزش و جوانان)، کمک در تسریع فسخ قرارداد همکاری فیمابین باشگاه فرهنگی، ورزشی استقلال ایران با شرکت داده گستر عصر نوین است.
-  «احمد الکاف» داور عمانی قضاوت مسابقه دو تیم ایران با کره را بر عهده خواهد داشت. «راشد الغیثی» و «ابوبکر العمری» هم کمک‌های احمد در این مسابقه خواهند بود.
- یکتا جمالی کاپیتان تیم ملی وزنه برداری دختران ایران در رقابت‌های دسته 81 کیلوگرم نوجوانان جهان در جده عربستان مدال نقره گرفت.  وی در دوضرب در حرکت های اول و دوم موفق شد وزنه های 107 و 115 کیلو را بالای سر ببرد. تلاش سوم جمالی برای 119 کیلو به نتیجه نرسید تا به مدال نقره این حرکت برسد.
- مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال در دو حکم جداگانه «حامد افضلی» را به عنوان «معاون بین‌الملل» و فرشید سمیعی را به سمت معاون حقوقی و قراردادهای این باشگاه  منصوب کرد.
- در نشست خبری بنتو، سرمربی کره‌جنوبی گفت : ما در تلاشیم با  سازماندهی خوب و حضور بازیکنان با تجربه  بتوانیم به 3 امتیاز دست پیدا کنیم. شرایط همه بازیکنان خوب است و باید ببینیم کدام 11 بازیکن می‌توانند در بازی حضور پیدا کنند. سعی داریم با روش خاص خود بازی کنیم و روش ما این است که بهترین نمایش و عملکردمان را به اجرا گذاریم.
- علی‌نژاد، معاون وزیر ورزش اعلام کرد : هیچ گزینه‌ای برای مدیرعاملی پرسپولیس نهایی نشده است. در مورد بازی بدون تماشاگر ایران و کره از فدراسیون سؤال کنید.
- لیونل مسی به اولین بازیکن تاریخ آمریکای جنوبی تبدیل شد که موفق به زدن 80 گل ملی شده است .
- با اعلام رسانه عربستانی؛ محمد البریک بازیکن مصدوم الهلال با حضور در تمرینات گروهی این تیم، برای دیدار با پرسپولیس آماده می شود.
- شیخ دیاباته مهاجم دو فصل گذشته استقلال  با گرفتن وکیل برانکو شکایت رسمی خود را از این باشگاه  به ثبت رساند تا بتواند مطالبات خود را دریافت کند.
- قرارداد حمید مطهری به عنوان کمک مربی پرسپولیس  به مدت دو سال دیگر تمدید شد.
- باشگاه پرسپولیس در فاصله دو روز تا اعزام این تیم به عربستان برای برگزاری دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بخش دیگری از مطالبات مربوط به فصل قبل بازیکنان و مربیان را به آنها پرداخت کرد.
- دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی و کره جنوبی در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 اظهار داشت: بازی خیلی مهمی در پیش داریم. بعد از بازی با امارات انگیزه های زیادی داریم و حتی این انگیزه ها بیشتر هم شده است. خوشبختانه تمام بازیکنان آماده بازی هستند و مصدوم نداریم و همه چیز را برای دیدار با کره  فراهم کردیم. در این چند روز جو خوبی در تیم حاکم شده و برای مسابقه  آماده خواهیم بود.
- به نقل از سی ان ان،" ژائیر بولسونارو" رئیس جمهوری بزریل که اصرار دارد واکسن نزند، برای تماشای بازی فوتبال تیم محبوبش" سانتوس" به ورزشگاهی در شهر "سائوپائولو" رفت اما مسئولان  به دلیل عدم ارایه کارت واکسیناسیون کرونا به او اجازه ورود به ورزشگاه را ندادند. 
- پس از اعلام شکایت از سوی باشگاه سایپا ( خواهان) علیه باشگاه استقلال( خوانده) در خصوص مطالبه حق آموزش سینا خادم پور، کمیته تعیین وضعیت بازیکنان اعلام کرد که باشگاه استقلال به  پرداخت 750 میلیون ریال بابت اصل خواسته و پرداخت 16350000 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان  محکوم  شد.
- تست کرونای بازیکنان و اعضای تیم ملی کره‌ جنوبی منفی شد و بازیکنان این تیم، تمرینات خود را از دیروز در تهران آغاز کردند.
- در بازیهای شب گذشته منطقه اروپا برای راهیابی به جام جهانی این نتایج رقم خورد : بلاروس یک - چک 2 ، استونی صفر - ولز یک ، لتونی یک - ترکیه 2 ، هلند 6 - جبل الطارق صفر ، نروژ 2 - مونته نگرو صفر ، قبرس 2 - مالت 2 ، کرواسی 2 - اسلواکی 2 ، اسلوانی یک - روسیه 2 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار