PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۶۸۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵
سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: فضای دو قطبی وجود ندارد و اسکوچیچ باید تمرکز خود را روی تیم ملی بگذارد.
کیهان ورزشی-

مهدی مهدوی‌کیا درباره دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل کره جنوبی در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 قطر اظهار داشت: بازی سختی است زیرا کره جنوبی تیمی بسیار خوب و یکی از رقیبان اصلی تیم ما است اما با توجه به شرایط فعلی تیم ملی کشورمان از لحاظ روحی، روانی و فنی پیش بینی می‌کنم امروز سه امتیاز بازی را بگیریم. برتری در چندین بازی گذشته سبب شده برتری از نظر روانی به سود ما باشد. امیدوارم با بردن این مسابقه به صعود به جام جهانی نزدیک‌تر شویم.

وی درمورد تاثیر رکورد شکست ناپذیری تیم ملی در سال‌های اخیر مقابل کره جنوبی و برتری این تیم در 10 دیدار با دراگان اسکوچیچ در دیدار با کره جنوبی‌، پاسخ داد: کسب سه امتیاز از همه چیز مهم‌تر است. رکوردها همیشه در دنیا شکسته می‌شوند که ان‌شاءالله امروز چنین اتفاقی نیفتد. برای نزدیک‌تر کردن خودمان به جام جهانی مهم کسب سه امتیاز است.

سرمربی تیم ملی فوتبال امید کشورمان درخصوص مقایسه اسکوچیچ با کارلوس کروش و اینکه آیا بازی امروز محکی جدی است تا این مربی لیاقت خود را به عنوان فرد شماره یک تیم ملی نشان بدهد، پاسخ داد: نمی‌دانم درباره چه چیزی صحبت می‌کنید. وی مربی ما است و باید تمرکز خود را روی تیم ملی بگذارد.

مهدوی‌کیا درخصوص اینکه گفته می شود، فضای دو قطبی میان کروش و اسکوچیچ در تیم ملی ایجاد شده؛ عنوان کرد: نمی دانم درباره چه چیزی حرف می زنید، در تیم ملی فضای دو قطبی وجود ندارد. اسکوچیچ مربی تیم ملی است و کارش را انجام می‌دهد.

وی در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت انتخاب سرپرست تیم ملی امید گفت: قرار است یکی از فوتبالیست‌های قدیمی این پست را در اختیار بگیرد تا با هم هماهنگی بیشتری داشته باشیم. ان‌شاءالله سرپرست تیم ملی امید هم در هفته آینده اعلام می‌شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال امید درمورد اینکه آیا احتمال دارد با توجه به اینکه شاگرد علی دوستی مهر بوده است از وی استفاده خواهد کرد، توضیح داد: دوستی‌مهر استاد ما است اما فعلا در این زمینه صحبتی نکرده‌ایم. در حال حاضر قرار نیست مربی ایرانی به کادرفنی اضافه شود. ان شاءالله پس از مسابقات آتی تصمیم‌گیری می‌کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار