PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۶۸۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- در بازیهای دور چهارم فوتبال منطقه آسیا برای راهیابی به جام جهانی 2022 قطر ، در گروه های دو گانه نتایج زیر رقم خورد : ایران یک - کره جنوبی یک ، سوریه 2 - لبنان 3 ، امارات 2 - عراق 2 (گروه اول) ، ژاپن 2 - استرالیا یک ، عربستان 3 - چین 2 ، عمان 3 - ویتنام یک (گروه دوم) 
- تیم ملی فوتبال ایران پس از سه پیروزی متوالی در چهارمین بازی. مرحله مقدماتی راهیابی به جام جهانی خود با نتیجه یک بر یک مقابل کره جنوبی متوقف شد ، در این بازی که بدون تماشاگر با قضاوت داور عمانی در ورزشگاه آزادی انجام شد ، ابتدا کره توسط «سون مین» به گل رسید و سپس ایران با ضربه سر جهانبخش گل تساوی را به ارمغان آورد تا صدرنشین گروه اول باقی بماند.
- تیم ملی فوتبال آلمان تحت رهبری هانس دیتر فلیک ، با پیروزی 4 بر 0 برابر مقدونیه اولین کشور راه یافته به جام جهانی قطر لقب گرفت. در دیدار رفت که مربی آلمان یوآخیم لو بود ، مقدونیه 2-1 پیروز شده بود . 
- تیم فولاد سیرجان ایران با برتری 3 - 1 مقابل تیم العربی قطر ، به مرحله نیمه نهایی والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا راه یافت : 25- 23 ، 22- 25 ، 25 - 16 ، 25 - 18 
- مراسم قرعه کشی مسابقات جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی در دبی برگزار شد و تیم ایران در گروه دوم این رقابت ها قرار گرفت. گروه یک : امارات - پرتغال - اسپانیا و سنگال ، گروه دوم :  روسیه - ایران - ژاپن و پاراگوئه
- در آستانه شروع بازیهای فصل تازه لیگ برتر فوتبال ایران ، فرهاد مجیدی ، سرمربی استقلال نام وینگر راست تیم یعنی احمد موسوی را در لیست خروجی ها قرار داد.
- با اعلام باشگاه منچستریونایتد رافائل واران مدافع فرانسوی این تیم به دلیل مصدومیت چند هفته از میادین دور خواهد بود.
- بنتو ، سرمربی کره در نشست خبری پس از بازی با ایران گفت :  بازی خوبی بین دو تیم ایران و کره بود.  فکر می کنم در نیمه نخست بهتر از ایران عمل کردیم. بعد از گلی که زدیم، ایران واکنش خیلی خوبی داشت. دقایق سختی برای کنترل مسابقه داشتیم. نتوانستیم مثل نیمه نخست عمل کنیم. بعد از دریافت گل دوباره به بازی برگشتیم و کنترل مسابقه را در دست گرفتیم. در کل نتیجه تساوی عادلانه بود.
- اسکوچیچ سرمربی ایران نیز در نشست خبری بعد از مسابقه با کره گفت :  در نیمه اول می‌دانستیم در میانه زمین مشکل داریم و سعی کردیم با تغییراتی که دادیم فاصله بین بازیکنان خودمان و بازیکنان کره را کم کنیم. می‌دانستیم که یک دوئل سه به سه خواهیم داشت.  آگاهانه می‌دانستم که اگر دو مهاجم را در جلو اضافه کنم تعادل تیم را به هم می‌زنم، ولی این تعادل را آگاهانه به هم زدم و بعد تغییر دادم تا تعادل ایجاد شود. تمام بازیکنانم تلاش‌شان را کردند و می‌دانیم امروز بهترین روز سردار نبود، منتها نباید یادمان برود او مهره کلیدی ماست و گل‌هایی که آزمون در مرحله قبل به ثمر رساند باعث شد تیم ما به این مرحله صعود کند.  از تساوی امروز راضی نیستم، ولی باید بگویم کره تیم فوق‌العاده‌ای بود و بازیکنانی در سطح جهانی و تاپ دارد. 
- حجت‌الاسلام محمدمهدی عرب انصاری ، معاون نظارت و بازرسی امور فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور گفت : اعضای هیات رئیسه که قرارداد و اسناد پرونده ویلموتس را امضا کردند، معرفی شدند. مهدی تاج هم معرفی شده و پرونده‌اش در حال رسیدگی است. ما برای اعلام حکم منتظر هستیم که نتایج بررسی‌ها و رأی دادگاه‌های بین‌المللی اعلام شود. پرونده از نظر سازمان بازرسی کامل  و بازجویی‌ها انجام شده و ما هم همه اسناد را در اختیار سازمان قرار دادیم.
- تیم ملی دانمارک هم  با پیروزی یک بر صفر مقابل اتریش،با کسب 24 امتیاز از هشت بازی صعود خود به جام جهانی 2022 را قطعی کرد ؛ دانمارک پس از آلمان، دومین تیمی است که صعودش به جام جهانی را مسجل کرده است.
- در دیدار تیم های ملی ایران و کره جنوبی، فدراسیون فوتبال کشورمان  برای اولین بار از VAR (کمک داور ویدیویی) به صورت آفلاین استفاده کرد.
- در مصاف دوستانه فوتبال در شمال کشور ، تیم ملوان با یک گل از سد تیم چوکای تالش گذشت . در تبریز نیز جدال دو همشهری را آرتام یک بر صفر از ماشین سازی برد.
- با پرداخت مطالبات ، پنجره نقل و انتقالات باشگاه لیگ برتری فولاد خوزستان باز شد.
- به دنبال دریافت کارت زرد در بازی با کره ،  امید نورافکن وینگر چپ کشورمان ،  بازی با لبنان را از دست داد . 
- از روز شنبه آینده (24مهر) ، فصل تازه پیکارهای لیگ دسته اول فوتبال ایران آغاز خواهد شد. در دور نخست ، مس شهربابک با پارس جنوبی ، ملوان با آرمان گهر ، سایپا با استقلال خوزستان ، خیبر خرم آباد با شهرداری آستارا ، شمس آذر قزوین با مس کرمان ، ماشین سازی با شهرداری همدان ، خوشه طلایی با ویستا توربین ، استقلال ملاثانی با رایکا بابل و شاهین بوشهر با قشقایی شیراز مصاف خواهند داشت .
- در دیدارهای شب گذشته منطقه اروپا برای صعود به جام جهانی 2022 ، این نتایج رقم خورد : پرتغال 5 - لوکزامبورگ صفر ، صربستان 3 - آذربایجان یک ، کوزوو یک - گرجستان 2 ، سوئد 2 - یونان صفر ، بلغار 2 - ایرلند شمالی یک ، لیتوانی صفر - سوئیس 4 ، قزاقستان صفر - فنلاند 2 ، اوکراین یک - بوسنی یک ، بلاروس صفر - چک 2 ، استونی صفر - ولز یک ، دانمارک یک - اتریش صفر ، فارو صفر - اسکاتلند یک ، رژیم اشغالگر 2 - مولداوی یک ، آلبانی صفر - لهستان یک ، انگلیس یک - مجارستان یک ، سن مارینو صفر - آندورا 3 ، ایسلند 4 - لیختین اشتاین صفر ، مقدونیه صفر - آلمان 4 ، رومانی یک - ارمنستان صفر

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار