PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۶۸۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲
زبان سرخ
از یک سوراخ چند بار گزیده می شوید؟!

اگر از اهالی بسکتبال سؤال کنید تا دلایل اصلی انتقادات و مخالفتهایشان را با فدراسیون فعلی توضیح دهند، بدون شک بسیاری از آنها،انتصابات و به کار گماردن « آدمهای اشتباهی» را برای تصدی پستهای مهم،دلیل عمدهای عنوان خواهند کرد و معتقدند که حضور چنین افرادی سبب فضای چند قطبی کنونی شده است.فدراسیون بسکتبال هم که در این چند ساله نشان داده بدون توجه به انتقادات پیشکسوتان و کارشناسان کار را پیش میبرد و به اصطلاح مشورت پذیر نیست هر روز با مخاطرهای جدی در این خصوص روبرو میشود تا خودشان سرشان به سنگ بخورد و به این نتیجه برسند که حضور «فُلانی» نه تنها دردی از بسکتبال دوا نکرده بلکه، لطمات جبران ناپذیری نیز به پیکره سازمانی فدراسیون وارد شده است. حالا در تازهترین این فعل و انفعالات، از گوشه و کنار شنیده میشود مشاور رامین طباطبایی که از زمان حضورش، حاشیههای زیادی را برای فدراسیون درست کرده بود،جلای وطن کرده و مسئولان ذی ربط مجبور شدهاند (طبق گفته یک منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود) حکم قطع همکاری با ایشان را صادر کنند و...

هرچند که اخبار و حواشی ضد و نقیضی در این خصوص به گوش میرسد و هنوز صحت و سقم جزئیات تایید نشده، اما مسئولین حراست وزارت ورزش پیگیر این موضوع هستند و به محض روشن شدن زوایا، در این باره بیشتر خواهیم نوشت.

کاش رامین طباطبایی در این چهار سال گذشته درایت بیشتری درباره حضور افراد به خرج میداد تا الکی الکی خودش و فدراسیون را «سیبل» نمیکرد. خوب نیست که از یک سوراخ چند بار گزیده میشوید!

*کامران خطیبی

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار