PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۶۸۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۷
دیدارهای شب دوم از هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با ثبت اولین برد در کارنامه تیم فوتبال بارسلونا و تداوم صدرنشینی نماینده اتریش آغاز شد.
کیهان ورزشی-
در ادامه دیدارهای هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و در دومین شب از این آخرین هفته دور رفت، امشب (چهارشنبه) دو بازی همزمان برگزار شد که در پایان آنها تیم‌‌های بارسلونا و لایپزیگ برابر میهمانان‌شان به برتری دست پیدا کردند.

در گروه E تیم فوتبال بارسلونا اولین پیروزی خود را پس از قبول دو شکست متوالی در دو هفته نخست رقابت‌‌ها کسب کرد و میهمان اوکراینی‌اش دیناموکیف را با نتیجه یک بر صفر شکست داد. تنها گل این بازی را مدافع میانی این تیم جرارد پیکه دقیقه 36 به ثمر رساند. با وجود برتری خفیف بارسلونا در این بازی از هر نظر بر میهمانش برتری داشت و تیم تحت هدایت میرچه‌ا لوچسکو حتی یک شوت هم به سمت دروازه تیم میزبان شلیک نکرد.

این نتیجه بارسلونا را از قعر جدول به رده سوم رساند و میهمان اوکراینی را که تنها یک امتیاز دارد قعرنشین کرد. در جدول گروه E تیم‌های بایرن مونیخ و بنفیکا هر دو با 2 بازی و به ترتیب با 6 و 4 امتیاز در رده‌های اول و دوم قرار دارند. این تیم امشب از ساعت 22:15 مقابل هم قرار خواهند گرفت.

همزمان با این بازی در گروه G نیز تیم فوتبال سالزبورگ با نتیجه 3 بر یک بر میهمان خود تیم ولفسبورگ غلبه کرد. آدیمی در دقیقه 3 و اوکافور در دقایق 65  77 گل‌های میزبان اتریشی را به ثمر رساندند و انمچا در دقیقه 15 تنها گل میهمان آلمان را زد.

با این نتیجه سالزبورگ 7 امتیازی شد و جایگاهش را در صدر جدول گروه G تثبیت کرد. ولفسبورگ هم با 2 امتیاز سوم است. در بازی دیگر این گروه تیم‌های سویا (رده دوم) و لیل (قعرنشین) از ساعت 22:15 به وقت تهران به مصاف هم می‌روند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار