PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - April 18 2024
کد خبر: ۶۸۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- درتنها بازی باقی مانده از هفته اول بیست و یکمین دوره رقابتهای لیگ برتر فوتبال ایران ، تیم پرسپولیس ، قهرمان پنج دوره متوالی این مسابقات ، دراهواز تیم فولاد خوزستان را با نتیجه سه بر یک شکست داد. اسدی ، پاکدل و آل کثیر برای پرسپولیس و پریرا (پنالتی) برای فولاد گلزنی کردند.
- باشگاه هووفنهایم آلمان  اعلام کرد، با وجود محافظت کامل از واکسیناسیون، تست کریستوف بامگارتنر بازیکن این تیم با تست مثبت کرونا روبرو شده است. او اکنون در قرنطینه خانگی است و هیچ علامتی ندارد.
- موسی مارگا مهاجم اهل مالی تیم فوتبال الهلال عربستان با مصدومیتی جدی مواجه شده است ، تیم فوتبال الهلال هم 2 آذر ماه در فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف پوهانگ  کره جنوبی خواهد رفت و حضور این مهاجم در آن بازی مشخص نیست.
 -  سهمیه «1+3» ایران در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در فصل 2023 نهایی شد .  ایران  سه سهمیه مستقیم و یک شانس در پلی‌آف خواهد داشت.
- روز یک شنبه (24 اکتبر - 2 آبان) ، در لیگ های اسپانیا ، انگلیس ، فرانسه و ایتالیا شاهد چهار بازی مهم بین تیمهای پاری سن ژرمن با مارسی ، منچستر یونایتد با لیورپول ،  بارسلونا با رئال مادرید  و اینتر با یوونتوس خواهیم بود . 
- باشگاه سپاهان قصد دارد با تمام شهرهای جهان که با اصفهان پیمان خواهرخواندگی دارند، وارد تعاملات فرهنگی-ورزشی شود. به همین خاطر مدیران سپاهان به دنبال آغاز و گسترش همکاری با باشگاه پورتو هستند. به این ترتیب ممکن است بازی دوستانه‌ای هم بین شاگردان محرم نویدکیا و یاران مهدی طارمی در تعامل دو باشگاه پیش بینی شود.
- باشگاه استقلال با ارائه ضمانت‌نامه‌های مالی لازم به منظور به کارگیری نیروهای خارجی، مشکل گابریله پین و کوین یامگا را حل کرد تا آبی پوشان از هفته دوم قادر به استفاده از نیروهای خارجی شان باشند.
- با تایید مارکو روزه سرمربی دورتموند، ارلینگ هالند ستاره نروژی این تیم به دلیل مصدومیت چند هفته از میادین دور خواهد بود.
- استاد پرويز سيروس پور رئيس و دبير اسبق فدراسيون كشتي در اثر بيماري كرونا و عوارض آن دار فاني را وداع گفت. سيروس پور يكي از تأثيرگذارترين نفرات از جامعه ي بزرگ كشتي كشور بود كه خدمات ارزنده اي را به ورزش ملي كشور داشت. سيروس پور سال ها به عنوان مربي، سرمربي، دبير و پس از آن به عنوان رئيس فدراسيون كشتي فعاليت كرد و براي اين رشته پرافتخار زحمات فراواني كشيد. روحش شاد، يادش گرامی 
- فرهاد مجیدی از زمانی که هدایت استقلال را برعهده گرفته تلاش زیادی کرده است که اخبار این تیم به بیرون درز نکند ، با این حال مدتی است که اخباری از درون تیم استقلال منتشر می شود که این موضوع باعث دلخوری مجیدی شده  و او در روزهای اخیر به تمامی اعضای تیمش اولتیماتوم داده است.
- تمامی بلیت های بازی ال کلاسیکو بین بارسا و رئال به طور کامل فروخته شده است، 99000 هوادار کاتالان در نیوکمپ روز یکشنبه  برای حمایت از بارسلونا حضور دارند.
- در بازی فینال کاپ امیر قطر؛ تیم الریان در شبی که شجاع خلیل‌زاده پنالتی خراب کرد با نتیجه 4 بر 5 در ضربات پنالتی باخت تا عنوان قهرمانی را به السد واگذار کند. 
- طی مراسمی در قطر ، مسئولان فوتبال این کشور ، پنجمین ورزشگاه بزرگ خود به نام التمامه را رونمایی کردند ، ساخت این ورزشگاه از سال 2017 شروع شده و 40 هزارتن گنجایش دارد . 
- گل زیبای سالم الدوسری ستاره ملی پوش الهلال به پرسپولیس جزو نامزدهای کسب عنوان بهترین گل هفته آسیا قرار گرفت.
- مهدی مهدوی کیا ، سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت: سعی کردیم تعامل خوبی با باشگا‌ه‌ها داشته باشیم. با توجه به اینکه در شروع لیگ برتر هستیم مشکلاتی وجود داشت. با این حال به گونه‌ای برنامه‌ریزی کردیم که هم به تیم ملی کمک شود و هم باشگاه‌ها متضرر نشوند. شرایط در تاجیکستان ایده‌آل نیست، چون باید روی چمن مصنوعی بازی کنیم. حریفان ما سرمایه‌گذاری خوبی روی رده‌های پایه داشتند. در این بین تاجیکستان شاید جدی‌ترین حریف‌مان باشد که البته قابل احترام هم هست. 
- در چارچوب رقابت های لیگ یک فوتبال گیلان ، دو دیدار  برای صعود به لیگ برتر  جام گیل برگزار شد و طی آن عقاب لنگرود پنج بر دو مقابل سردارجنگل شاندرمن به برتری رسید و ساحل آستانه با یک گل از سد اکباتان خمام گذشت تا تکلیف دو سهمیه صعود به لیگ برتر گیلان جام گیل مشخص شود.
- در آغاز دور تازه لیگ های فوتبال اروپا این نتایج به دست آمد : آرسنال 3 - استون ویلا یک ، سنت اتین 2 - آنژه 2 ، ماینز 4 - اوگسبورگ یک ، تورینو 3 - جنووا 2 ، سامپدوریا 2 - اسپیتزا یک ، اوسا سونا یک - گرانادا یک 

*کامبیز هشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار