PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۶۸۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹
سرمربی پدیده می‌گوید که قرار است مطالبات بازیکنان تیمش توسط باشگاه پرداخت شود.
کیهان ورزشی-

اکبر میثاقیان سرمربی پدیده در حاشیه تمرین امروز (چهارشنبه) تیمش در خصوص اینکه چرا سرمربی‌گری تیم پدیده را پذیرفته است؟ اظهار کرد: آقای مهاجری در تیم خیلی زحمت کشیدند. مشکلاتی در تیم وجود دارد که باید حل شود. بازیکنان از شرایط خود ناراضی هستند و باعث شدند با باشگاه به اختلاف بیفتند. باید ما خوش‌بین باشیم و فوتبال همین است. امیدوارم ما تلاش‌های آقای مهاجری را ادامه دهیم. این تیم هم مثل ابومسلم است و مطمئنم روزهای خوبی خواهیم داشت. ما زمانی که این تیم را به لیگ برتر آوردیم، می‌دانستیم که یک روز بعد از جدایی از تیم قرار است به جمع تیم برگردیم.

میثاقیان درباره صحبت‌های رضا مهاجری علیه او خاطرنشان کرد: من درباره این مساله زیاد صحبت نمی‌کنم. وقتی جایی نتوانی کار کنی، نمی‌توانی ادامه دهی. در فوتبال هیچ چیز معلوم نیست و در پدیده به آقای مهاجری سخت گذشته بود.

سرمربی پدیده خاطرنشان کرد: ما قول گرفتیم که بازیکنان را راضی کنیم. آقای حمیداوی هم می‌خواهند شرایط بهتر شود. من با کادر فنی آقای مهاجری هم صحبت کردم که به تیم بیایند اما چون با آقای مهاجری رودربایستی دارند، فعلا کار خاصی انجام ندادند. فعلا من و یک نفر دیگر در تیم هستیم.

او درباره مطالبات بازیکنان پدیده گفت: باشگاه گفته که مطالبات را پرداخت می‌کند و این جزو قوانین قرارداد است اما اگر مقداری تاخیر در پرداخت مطالبات بود، نباید خیلی ناراحت شویم.

میثاقیان در پاسخ سوالی در خصوص بسته بودن پنجره نقل و انتقالات و بازی کردن پدیده با 13 بازیکن خاطرنشان کرد:‌ باید پنجره نقل و انتقالاتی باز شود و به ما قول دادند که این اتفاق رخ دهد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار