PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۶۹۱۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵
کیهان ورزشی-

مجید جلالی کارشناس فوتبال گفت: اگر به عقب برگردیم و اتفاقات تیم ملی در دهه های قبل را مرور کنیم، متوجه می شویم که این تیم همواره با بی توجهی روبرو بوده است. حدود 30 سال قبل یک روز به اردوی تیم ملی رفتم؛ تیمی که مرحوم دهداری سرمربی اش بود. باور کنید امکانات آنها در ورزشگاه آزادی در حد تیم های محلی بود اما همان تیم بعد از استعفای 14 بازیکن و با عده ای بازیکن جوان، رفت و کویت غرق در پول را شکست داد.

وی افزود: اینها نشان می دهد که فوتبال ما همواره از ظرفیت بالای انسانی برخوردار بوده اما هیچوقت این ظرفیت در کنار امکانات خوب قرار نداشته است. ما همیشه یک تیم ملی خوب بدون امکانات لازم داشته ایم. در یک سمینار حضور داشتم که دبیر فدراسیون فوتبال مالزی هم آنجا بود. او می گفت: «فوتبال ما از نظر سازماندهی یکی از بهترین فدراسیون های جهان را دارد اما ما هرگز موفق نخواهیم شد چون ظرفیت انسانی نداریم و ...» حالا مقایسه کنید با فوتبال ما که این همه ظرفیت انسانی دارد اما از سومدیریت ضربه می خورد. در این فوتبال وقتی نگاهی به آینده نداریم و فقط می خواهیم مقطعی نتیجه بگیریم، اواضاع و احوال تیم ملی هم همین می شود. شما فکر می کنید همین حالا برای تیم امید چشم اندازی داریم؟ دلیل همه اینها فقدان مدیریت تخصصی در سطح ملی و باشگاهی است.
 
جلالی در پایان گفت: در همین ماجرای اخیر که بازیکنان تیم ملی اعتراض کردند، بار دیگر ثابت شد که اشکالات اصلی به شیوه مدیریت ما برمی گردد. ما باید به بازیکنان توجه بیشتری کنیم و اگر اعتراضی هم باشد باید از طریق کاپیتان تیم انجام شود.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
گودرزی
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
0
0
آقای جلالی شما از فقدان مدیریت مربی شدی و یک جام مسئله دار هم با پاس گرفتی شما دیگه چی میگی شما بیست سال تیم میگرفتی و عاقبت همان مدیریت بهت تیم نمیده چون شایسته مربیگری نبودی و نیستی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار