PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۶۹۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴
مدافع سابق باشگاه پرسپولیس تهران، طلب خود را به خیریه بخشید.
 کیهان ورزشی-

محمد انصاری، مدافع سابق تیم پرسپولیس در اقدامی انسان‌دوستانه تصمیم گرفته مطالباتش از این باشگاه را به یک موسسه خیریه (حضرت رقیه) اهدا کند. کار این موسسه، پرداختن به امور خیریه مثل حمایت از کودکان بی سرپرست و تهیه جهیزیه برای نوعروسان بی بضاعت است.
محمد انصاری که با پرسپولیس دو بار تا فینال جام قهرمانان آسیا هم پیش رفت، در سالهای اخیر  بارها به سبب حرکات اخلاقی نیکو و پسندیده، مورد توجه قرار گرفت. انصاری حتی در پایان سالهای 96 و 98 از سوی کیهان ورزشی به عنوان ورزشکار برتر اخلاق و یا جوانمرد سال، انتخاب شد. وی که حضوری مستمر و بی حاشیه ای در تیم پرسپولیس داشت، در اسفند ماه 1399 از پرسپولیس جدا شد. انصاری از سال 1396 تا زمان جدایی اش از این تیم در مجموع حدود 2 میلیارد و 600 میلیون تومان از باشگاه پرسپولیس طلب دارد و در صورتی که کادر فنی این تیم رضایت خود را از عملکرد انصاری به مدیریت باشگاه اعلام کند، این مبلغ به حدود 3  میلیارد تومان هم می‌رسد. انصاری از فروردین امسال پیگیر اهدای این طلب به موسسه خیریه بود اما با وجود پیگیری‌های خودش و موسسه خیریه این اقدام در زمان مدیریت جعفر سمیعی در پرسپولیس انجام نشد و اکنون مجید صدری، سرپرست فعلی باشگاه قول داده پول وی را برای هزینه در این اقدام خیرخواهانه که ظاهرا خرید جهیزیه برای عروس‌های بی‌بضاعت و پشتیبانی از کودکان بی سرپرست است، پرداخت کند و ...
کیهان ورزشی این حرکت زیبا و انسان دوستانه محمد انصاری را تحسین می کند و امیدوار است در دوره ای که متاسفانه مادیات حرف اول را می زند(!)، حرکت دلنشین انصاری و انصاری ها، چراغ راه همه ما - از مدیر و مسئول گرفته تا ورزشکار و هنرمند باشد - ان شاالله.


برچسب ها: محمد انصاری
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار