PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۶۹۴۶۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۸
دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس از هفته هشتم لیگ برتر با تساوی به پایان رسید.
کیهان ورزشی-
دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس از هفته هشتم مسابقات لیگ برتر از ساعت 16:20 در ورزشگاه آزادی آغاز شد و در نهایت بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در مسابقه ای که پربیننده ترین مسابقه فوتبال در کشورمان محسوب می شود دو تیم با ارائه بازی ضعیف به تساوی بدون گل رضایت دادند. اگرچه در این بازی تک فرصت هایی نصیب دو تیم شد اما در نهایت شاهد بازی خوبی از سوی دو تیم مدعی قهرمانی لیگ برتر نبودیم.

به این ترتیب شاگردان مجیدی پنجمین تساوی متوالی خود در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر را تجربه کردند و جمع امتیازهای خود را به عدد 14 رساندند و با یک پله صعود موقتاً چهارم شدند. پرسپولیس هم با این نتیجه 15 امتیازی شد و در رده سوم جدول رده‌بندی باقی ماند.

داور: موعود بنیادی‌فر

کمک‌ها:حسن ظهیری- علیرضا ایلدورم

کمک داور اضافه: علی صفایی

کارت زرد: کمال کامیابی نیا، مهدی ترابی، امید عالیشاه، سعید آقایی،  یحیی گل محمدی از پرسپولیس، فرهاد مجیدی، آرش رضاوند، فرزاد مجیدی، محمد حسین مرادمند، بهزاد غلامپور و یامگا از استقلال

کارت قرمز:

گل:

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند، جعفر سلمانی، روزبه چشمی ( آرش رضاوند - 74)، مهدی مهدی‌پور، رضا آذری( 67- زبیر نیک نفس)، کوین یامگا، امیرحسین حسین‌زاده و رودی ژستد( 88- ارسلان مطهری).

سرمربی: فرهاد مجیدی

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، امید عالیشاه( 90- حامد پاکدل) ، فرشاد فرجی،علی نعمتی، میلاد سرلک،کمال کامیابی نیا، مهدی شیری، مهدی ترابی،سعید آقایی، وحید امیری و عیسی آل کثیر( 78- مهدی عبدی)

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی پاشائی
United States
۰۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
0
0
با سلام خدمت دستندرکاران مجله کیهان ورزشی...خدارو شکر بازی بدون تماشاچی برگزار شد واقعا چندین سالیه بازیهای پرسپولیس و استقلال ارزش دیدن نداره.نه کیفیت و نه کمیت هیچی بازی اخیرم که یه بازی زیر صفر بود.متاسفانه هر دو تا تیم با این همه به اصطلاح ستاره های گرانقیمت و مربیانی که خودشون تجربه دربی رو دارن یه بازی حتی در محلات انجام ندادن که دل تماشاچی خوش باشه از اول بازی مشخص بود هر دو تا تیم برای مساوی قدم به زمین گذاشتن...تفکرات هر دو مربی هم که دیگه مشخص بود...کیهان ورزشی عزیز به نظر بنده باید از تیم ملی هر کشور به اندازه توان باشگاهیش انتظار داشت وقتی یه بازی داخلی با این کیفیت وحشتناک برگزار میشه شما نباید از تیم ملی خودت توقع داشته باشی تو جام جهانی معجزه کنه...در هر صورت واقعا حیف از اون زمان و وقتی که برای تماشای این بازی بزاره آدم...با تشکر از فرصتی که برای مخاطبین خودتون در مجله قاِئل میشید...
نوید خرقانی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
0
0
سلام ،شهرآورد ضعیفی بود و تیم ها موقعیت ۱۰۰ درصدی نداشتند وحشت مربیان از باخت اجازه نداد شهرآورد قشنگی را ببینیم.به دو تیم و مربیانشان خسته نباشید میگویم شهرآورد ویترین فوتبال ایران است و پرسپولیس و استقلال سرمایه واقعی فوتبال ما میباشند از مربیان دو تیم شهرآورد توقع داریم صحبت های منطقی انجام دهند و از حاشیه ها دوری بورزند. اعتراض به داوری صحنه های زشتی را بهمراه داشت آقایان فرهاد مجیدی و یحیی گل محمدی باید بدانند که میلیون ها نوجوان و جوان این عزیزان را از تلویزیون میبینند و از حرکات آنها الگوبرداری می کنند زشت است که این دو بزرگوار حرکات غیرحرفه ای انجام میدهند و به تصمیمات داور اهانت میکنند امیدوارم در شهرآورد بعدی اعتراض مربیان و بازیکنان به داوری را کمتر ببینیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار