PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 23 2024
کد خبر: ۶۹۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
هادی ساعی عضو کمیسیون ورزشکاران پیرامون موضوع پرونده هفته کیهان ورزشی گفت: قرار ما از روز اول این بود که کمیسیون ورزشکاران بصورت مستقل و بدون دخالت برخی افراد از بیرون، به کار خود ادامه دهد تا کارایی لازم را داشته باشد اما متاسفانه امروز شرایط به گونه ای دیگر است و آقایان می آیند و در جلسات می نشینند و برای آینده کمیته ملی المپیک برنامه ریزی می کنند و اهداف شان در سمت و سویی دیگر است.

وی افزود: در همین نشست هفته گذشته، آقایان می خواستند از همین شروع کار، نمایندگان کمیسیون در انتخابات آینده کمیته ملی المپیک و نماینده اجرایی را مشخص کنند که بنده اعتراض کردم و گفتم: هنوز تاریخ برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک مشخص نشده است آنوقت ما می خواهیم برای آن مجمع از حالا نماینده انتخاب کنیم؟! معمولا اینگونه بوده که قبل از برگزاری مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک، به کمیسیون ورزشکاران نامه می زنند تا نمایندگان آن معرفی شوند. حالا چه اصراری هست که در همان نشست اول این افراد مشخص شوند؟

ساعی گفت: بنده عضو این کمیسیون هستم و کارم را ادامه می دهم و قصد کناره گیری هم ندارم. البته برخی از افراد از حضور بنده ناراحت هستند چون جلوی آنها می ایستم. متاسفانه برخی از اعضای کمیسیون حرف گوش کن هستند و هر چه آقایان می خواهند بر زبان می آورند. بنده در همین نشست اخیر که اولین جلسه ما بود، اعلام کردم اصل این کمیسیون باید نظرات المپین ها باشد نه دخالت های بیرونی و حتی پیشنهاد دادم درباره انتخاب رییس و نایب رییس کمیسیون ، نفراتی که دلخور شده اند و در جلسه شرکت نکرده اند نیز با رفع کدورت ها حاضر شوند و نظر بدهند. حتی گفتم حالا که انتخاب کرده اید احکام را هم بدهید اما یک جلسه دیگر بگذارید و با دعوت از نمایندگان کشتی رفع کدورت نمایید. به هر حال دو کشتی گیر – یکی قهرمان و دیگری نایب قهرمان المپیک- برای کمیسیون وزنه هایی سنگین هستند و نباید به راحتی از کنار نام آنها گذشت.

وی در پایان گفت: متاسفانه در این کمیسیون برخی به دنبال اهداف دیگری هستند و به دنبال برنامه ریزی برای خودشان در انتخابات آینده کمیته ملی المپیک.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار