PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۶۹۵۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۰
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری به خاطر مشکلات مالی و ارزی در آستانه اعزام به مسابقات جهانی انتقاد کرد.
کیهان ورزشی-

علی مرادی در خصوص مشکلات اعزام وزنه‌برداری به مسابقات جهانی تاشکند، اظهارداشت: متاسفانه وزیر را نتوانستم ببینم. تیم قرار است به مسابقات اعزام شود اما هنوز پول نداریم. برای رشته‌ای که مدال آور بوده تاکنون چنین تحقیری را ندیده بودم.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری یادآور شد: ۲ تا فرش دارم و حاضرم بفروشم و ارز بگیریم. در این چند سال چنین وضعیتی ندیده بودم. اتفاقاتی افتاد که نمی‌خواهم بازگو کنم. اگر وزنه برداری اولویت نیست، در آن را ببندید. من مطمئنم مقام عظمای ولایت از کسب عناوین خوشحال خواهند شد و معاندین ناراحت. اقدامات هم انجام شده اما تا به حال ندیده بودم ورزش کشور این چنین باشد‌ خوشبختانه سیاسی هم نیستیم اما از استرس خوابم نمی‌برد.

مرادی تصریح کرد: این ظلم را به کجا ببرم؟ می‌خواهید من نباشم بگویید خداحافظ تا ظلمی علیه وزنه‌برداری نباشد. لنگ ۴۰ - ۵۰ هزار دلار هستیم تا تیم را بفرستیم. چطور مربی خارجی می‌آورند و قراردادهای کلان می‌بندند اما با یک ورزشکار که می‌خواهد دل مردم را شاد کند، اینگونه رفتار می‌کنند؟
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عظیم احمدالحسینی از سنندج
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
0
0
با سلام
علی مرادی از سال ۱۳۷۴ وزنه برداری نوین ایران را بنا نهاد و دوباره این رشته را بعد از دو دهه ناکامی در جهان مطرح کرد که حاصل آن ۸ طلای المپیک در سیدنی آتن لندن ریو بوده است.در چنین شرایطی مشکلات و مسایل حاشیه ای در فدراسیون هست که باید برطرف شود و وزنه برداری بیشتر مورد حمایت قرار گیرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار