PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۶۹۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵
سرمربی استقلال می‌گوید تیمش به دلیل نتایج بازی‌های اخیر، چاره ای جز بردن پیکان ندارد.
مجیدی: جز شکست پیکان چاره‌ای نداریم
کیهان ورزشی-

فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از ظهر روز چهارشنبه در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر پیکان در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: پیکان تیم جوان و دونده‌ای است. با توجه به اینکه ما در پنج هفته گذشته پنج تساوی داشتیم چاره‌ای جز بردن نداریم. باید هشیار باشیم. امیدوارم با یک بازی خوب، سه امتیاز بازی را به دست آوریم.

او درباره زمین محل برگزاری تیمش (ورزشگاه دستگردی تهران) گفت: من از اطلاعاتی درباره محل زمین بازی ندارم.

او درباره عملکرد فنی تیمش و اینکه گفته می‌شود استقلال تدافعی بازی می‌کند، گفت: موافق نیستم. می‌توانید ببینید استقلال در بازی‌هایش چند موقعیت ایجاد کرده است. چطور می‌گویید ما فوتبال تدافعی داشتیم؟ ما با توجه به حریف‌هایی که داشتیم، ترکیب چیدیم. ما در چند بازی کیفیت لازم را نداشتیم و از موقعیت‌های خود استفاده نکردیم اما در موقعیت‌سازی نسبتا خوب عمل کردیم.

مجیدی در پاسخ به این سوال که آیا در نتایج استقلال مسائل فنی برایش اولویت دارد یا اشتباهات داوری؟ گفت:‌ من دو کار را هیچ وقت انجام نمی‌دهم. یکی انداختن نتیجه بازی به گردن بازیکنان و مساله بعد نیز مقصر دانستن داوری در نتایج بازی. من به عنوان نفر اول کادر فنی استقلال، مسئولیت نتایج بازی تیمم را بر عهده می‌گیرم. در بازی داربی اینطور شد که ما به عملکرد داوری اعتراض کردیم. آقای بنیادی‌فر داور بسیار خوبی است و در بازی‌های قبلی تیم هم برای ما داوری کرده است. به نظر من این داور در شهرآورد شهامت گرفتن پنالتی را نداشت. اگر آن صحنه پنالتی در دقیقه ۳۰ رخ می‌داد، شاید شرایط تغییر می‌کرد. باز هم می‌گویم اگر تیم بازی بی‌کیفیتی داشته باشد، من مسئولیت تمام نتایج را بر عهده می‌گیرم.

او درباره محروم و مصدوم‌های تیمش و همچنین درباره شرایط بابک مرادی گفت: تنها غایب بازی پیش رو آقای غفوری است. آقای مرادی از بازیکنان خوب استقلال است اما نظم و انضباط تیمی از اولویت‌های من است. فرزاد مجیدی برادر من در حضورش در تمرینات تیم مقداری تاخیر داشت و من او را جریمه کردم و ۲۰ درصد از قراردادش کسر شد. هر بازیکنی باید نظم و انضباط را مد نظر خود قرار دهد. مرادی هم با توجه به این وضعیت به کمیته انضباطی باشگاه می‌رود و پس از آن به جمع تیم بازمی‌گردد.

سرمربی استقلال درباره روند امتیازگیری آبی‌پوشان در لیگ بیست و یکم گفت: من به تک‌تک بازیکنان ایمان دارم. تیمی که در ۸ هفته نمی‌بازد، تیم باکیفیتی است. من تمام تلاشم را می‌کنم تا استقلال را به کیفیت لازم برسانم.

او در خصوص صحبت‌هایی که درباره «فرگوسن‌های وطنی» مطرح کرده بود، خاطرنشان کرد: آن مساله مربوط به بعد از شهرآورد بود و نمی‌خواهم درباره آن صحبت کنم. بعدا در یک فرصت مناسب درباره این مساله صحبت می‌کنیم. تمرکز من روی بازی و تیمم است و نمی‌خواهم درباره آن صحبت کنم.

سرمربی استقلال درباره غیبت غفوری و برنامه تیم برای جایگزینی این بازیکن گفت: وریا در بازی برابر پرسپولیس به درد ما می‌خورد. او مقابل صنعت نفت خیلی خوب بازی کرد اما مصدوم شد و نتوانست به داربی برسد. امیدوارم این بازیکن در آینده به تیم اضافه شود و به ما کمک کند.

مجیدی در پایان گفت: برد در شهرآورد می‌توانست به ما کمک کند. در بازی‌های حساس، فرصت کم پیش می‌آید و تیمی برنده می‌شود که از فرصت‌هایش استفاده کند. من معقتدم که بازی شهرآورد با کیفیت نبود. من مطمئنم بازی‌های آینده تیم بهتر خواهد بود.

دیدار دو تیم استقلال و پیکان روز پنج‌شنبه در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر، ساعت ۱۶ در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار