PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۷۰۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۵
روز دوم از هفته نخست رقابت‌های بوندس‌لیگا در سال ۲۰۲۲ با ثبت یک پیروزی قاطع خانگی در کارنامه تیم لایپزیگ آغاز شد.
کیهان ورزشی-
در دومین روز از هفته هجدهم، هفته نخست از نیم‌فصل دوم بوندس‌لیگا و اولین هفته از این مسابقات در سال 2022، امروز (شنبه) پنج بازی همزمان از ساعت 18 به وقت تهران برگزار شد که در مهمترین آنها تیم‌های لایپزیگ و بایرلورکوزن به میدان رفتند.

تیم فوتبال لایپزیگ که میزبان ماینتس بود، میهمان خود که در دقیقه 19 بازی با اخراج دفاع چپش الکساندر هاک 10 نفره شد، را با نتیجه 4 بر یک شکست داد.

آندره سیلوا دو بار در دقایق 21 (پنالتی) و 61، دومنیک شوبوشلای در دقیقه 47 و کریستوفر انکونکو در دقیقه 58، گل‌های تیم لایپزیگ را در این بازی به ثمر رساندند. تنها گل تیم میهمان را هم لی جائه سونگ در دقیقه 57 زد. با این نتیجه لایپزیگ 25 امتیازی شد و به رده هشتم جدول صعود کرد.

بایرلورکوزن نیز امروز میزبان تیم یونیون برلین بود و در پایان به تساوی 2 - 2 رضایت داد. در این بازی پاتریک شیک مهاجم چک‌تبار لورکوزنی‌ها، این تیم را در دقیقه 38 پیش انداخت، اما گریشا پرومل دو بار در دقایق 45 و 50 برای یونوین برلین گلزنی کرد تا این تیم به بازی برگردد. شش دقیقه به پایان بازی لورکوزن دوباره به گل رسید و این بار جاناتان تاه دروازه میهمان پایتخت‌نشین را باز کرد تا در نهایت امتیازات میان دو تیم تقسیم شود. با این نتیجه بایرلوزکوزن با 29 امتیاز و یونیون برلین با 28 امتیاز به ترتیب در رده‌های پنجم و ششم جدول قرار گرفتند.

در سه بازی دیگر نتایج زیر رقم خورد:

هوفنهایم 3 - آگزبورگ یک
گروترفورث صفر - اشتوتگارت صفر
فرایبورگ 2 - آرمینیا بیلفلد 2

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار