PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۷۰۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
این هفته با مجید علیاری مهاجم تهرانی تیم مس رفسنجان
مهاجمانی در لیگ بیست و یکم حضور دارند که آینده روشنی را می توان برایشان متصور شد. مجید علیاری مهاجم تیم مس رفسنجان از جمله فورواردهایی است که بارها توانمندی خود در گلزنی را نشان داده است. او هنگامی که برای تیم پارس جنوبی جم بازی می کرد و جزو مهاجمان جوان لیگ برتر به شمار می آمد موفق شد گل های اثرگذاری به ثمر برساند. وقتی به سایپا تهران آمد به مهاجم ثابت این تیم بدل شد و گل های سه امتیازی برای سایپا به ثمر رساند. پس از سقوط سایپا به لیگ دسته اول تصمیم گرفت به تیم مس رفسنجان که به لیگ برتر راه یافته بود ملحق شود و اتفاقا در لیگ بیست و یکم توانسته 3 گل برای مس به ثمر برساند و روی سایر گل های زده این تیم در فصل کنونی اثرگذاری خود را نشان دهد. گل دوم مجید علیاری به گل گهر سیرجان در هفته دوازدهم لیگ برتر تماشایی بود.او چند بازیکن را دریبل زد و گل دوم خود به گل گهر را به ثمر رساند که می توان گفت یکی از بهترین گل های لیگ بیست و یکم را به ثمر رساند.این هفته سراغ مجید علیاری مهاجم تهرانی و چپ پای تیم مس رفسنجان رفتیم.
نارنجی پوش

**کم تجربگی دلیل برنده نشدن در شهرآورد

شهرآورد کرمان در هفته دوازدهم پرگل و دیدنی بود.مجید علیاری مهاجم مس رفسنجان در این مسابقه دوگل زد و یکی از بهترین بازی های خود در فصل کنونی را انجام داد.فوروارد مس دلیل برنده نشدن تیمش در شهرآورد کرمان را کم تجربگی می داند و این که گل گهر در وقت اضافه نیمه نخست موفق به گلزنی شد که همین گل سبب گشت تا گل گهر به بازی برگردد.

**درخشش در شهرآورد کرمان

مجید علیاری در شهرآورد کرمان که هفته دوازدهم لیگ بیست و یکم برگزار شد 2 گل ارزشمند زد.او در عرض 20 دقیقه، 2 گل برای مس رفسنجان به ثمر رساند.زدن 2 گل به تیم گل گهرسیرجان نشان می دهد که علیاری در شرایط آرمانی قرار دارد.مجید در شهرآورد کرمان بالاتر از حد انتظار ظاهر شد.البته مجید علت به ثمر رساندن 2 گل در شهرآورد کرمان را این طور بازگو کرد که در بازی قبل از شهرآورد می بایست 3 گل برای مس به ثمر می رساند اما بدشانسی مانع گلزنی او شد.همین موضوع انگیزه ای برای علیاری شد تا در شهرآورد کرمان بدرخشد.

**آمار خوب گلزنی مس رفسنجان

مهاجم نارنجی پوشان رفسنجان عنوان کرده که تیمش از نظر آماری جزو سه تیمی در لیگ برتر است که بیشترین شانس گلزنی در بازی ها را به نام خود ثبت کرده است.عملکرد خط حمله مس رفسنجان با حضورعلیاری در لیگ بیست و یکم قابل توجه است .مس رفسنجان در پایان هفته دوازدهم فصل کنونی لیگ برتر ،16 گل به ثمر رسانده که از تیم صدرنشین یک گل کمتر زده است. آمار قابل توجهی که خبر از عملکرد خوب خط حمله مس رفسنجان می دهد.

**دشواری بازی در ارتفاع

بازی کردن در رفسنجان برای تیم ها سخت است زیرا این شهر در ارتفاع قرار دارد.علیاری در خصوص شرایط آب و هوایی رفسنجان که همیشه کار را برای مس و حریفانش دشوار می سازد، می گوید: برای ما هم بازی کردن در این ارتفاع سخت است ولی داریم بازی می کنیم و خودمان از همه بیشتر سختی می کشیم زیرا در اینجا تمرین هم می کنیم .

**جای سایپا در لیگ برتر خالی است

مجید علیاری در فصل گذشته برای تیم سایپای تهران بازی می کرد. سایپا در لیگ بیستم به لیگ دسته اول سقوط کرد و خاطرات تلخی برای بازیکنان فصل گذشته سایپا به جا ماند.البته مجید عنوان می کند که جای سایپا در لیگ بیست و یکم خالی است.او درباره تیم سابق خود می گوید: جا دارد از باشگاه سایپا یک تشکر ویژه کنم، واقعا حیف که سایپا سقوط کرد و جایش امسال در لیگ برتر خالی است. جایگاه این تیم در لیگ دسته اول نیست.

**انتخاب خوبی کردم

مجیدعلیاری ،‍پس از جدایی از سایپ‍ا تصمیم گرفت به مس رفسنجان ملحق شود.او راجع به انتخاب خود در نقل و انتقالات می گوید:در نهایت تصمیم گرفتم به مس رفسنجان بروم که تیم خوبی است و مربی خوبی دارد. هم از نظر اخلاقی و فنی ، این باشگاه یکی از بهترین باشگاه‌های ایران است. انتخاب خیلی خوبی بود. امیدوارم با مس رفسنجان بهترین نتایج را بگیریم. پارسال رتبه این تیم تک‌رقمی شد و ان شاا... امسال هم رتبه بالاتری به دست می آوریم.

**گل ارزشمند مجید در لیگ بیستم

مجید علیاری در فصل گذشته (لیگ بیستم) مثل بسیاری از بازیکنان سایپا سعی کرد که اثرگذاری بالایی داشته باشد تا تیمش به لیگ دسته اول سقوط نکند.او در بازی برگشت برابر فولاد خوزستان یک گل فوق العاده به ثمر رساند. علیاری از معدود فرصت‌های تیمش و توپی که زدن آن برای او دشوار بود، توانست به خوبی گلزنی کند و زمینه‌ساز برتری ارزشمند تیمش شود.ارسال دقیق ابوالفضل جلالی از سمت راست زمین و ضربه پشت سر مجید علیاری در بین سه مدافع فولاد، گل اول سایپا را به همراه داشت تا در نهایت این تیم به برتری 2 بر یک دست پیدا کند.این گل علیاری را می توان یکی از ارزشمندترین گل های لیگ برتری وی نامید.

**تلخ ترین کارت قرمز مجید

تیم سایپا در هفته سیزدهم فصل گذشته لیگ برتر مقابل میهمان خود گل گهر سیرجان با یک گل مغلوب شد. تک گل این دیدار چند دقیقه بعد از اخراج مجید علیاری، مهاجم فصل گذشته سایپا توسط به ثمر رسید . علیاری در دقیقه 70 ، درون محوطه جریمه گل گهر سرنگون شد و کوپال ناظمی، داور بازی با تشخیص تمارض، این مهاجم را با کارت زرد جریمه کرد، کارت زردی که دومین کارت مهاجم سایپا بود و باعث اخراج او از زمین بازی شد. علیاری که به شدت از این اتفاق شوکه شده بود بعد از اعتراضی نسبتا شدید، زمین بازی را ترک کرد.

**گل نجات بخش

مجید علیاری سابقه بازی در تیم پارس جنوبی جم را هم دارد.او نخستین بار در پارس جنوبی با گلزنی به فولاد خوزستان دیده شد. تیم پارس جنوبی جم در بازی با پدیده در حالی که بازی خوبی انجام داد، نتوانست به 3 امتیاز برسد و در نهایت به تساوی یک - یک رضایت داد. گل تساوی پارس جنوبی مقابل پدیده را مجید علیاری مهاجم 22 ساله این تیم به ثمر رساند که چند دقیقه قبل از این صحنه وارد زمین شده بود.علیاری با زدن این گل مانع از باخت پارس جنوبی شد.

**مهاجمی از پایتخت

مجید علیاری مهاجم کنونی و بلند قامت تیم فوتبال مس رفسنجان متولد 1374 در تهران است و سابقه بازی در تیم های صبای قم،پارس جنوبی جم و سایپای تهران را دارد.او یکبار به تیم ملی دعوت شد. مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی دعوتش کرد.مجید امیدوار است در لیگ امسال به تیم ملی دعوت شود.

**مهاجم نارنجی پوش

مجید علیاری در لیگ بیست و یکم هم نارنجی می پوشد.او نزدیک به سه فصل است که نارنجی پوش است و ظاهرا به رنگ نارنجی علاقه مند است.پیراهن های دو تیم سایپای تهران و مس رفسنجان، نارنجی است و تصور می شود که علیاری به این رنگ علاقه دارد. لازم به یادآوری است که رنگ نارنجی نماد حرارت، شادی و صمیمیت است. نارنجی رنگ آتش است.

*کیوان طباطبایی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار