PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۷۰۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴
مرد شماره یک تنیس جهان به خاطر قرنطینه نشدن و همین طور نزدن واکسن عذرخواهی کرد.
کیهان ورزشی- 

نواک جوکوویچ مرد شماره یک جهان از اینکه به خاطر مثبت شدن تست کرونایش در ماه دسامبر (آذرماه) خود را قرنطینه نکرده، عذرخواهی کرد.

وی گفت که او خود را موظف به انجام مصاحبه می‌دانسته و اعتقاد داشت از آنجایی که بدون علامت بوده و از نظر اجتماعی فاصله را رعایت کرده، مشکلی برای شرکت در مسابقات نداشته است.

مرد شماره یک تنیس جهان، گفت: این یک اشتباه قضاوتی بود و من باید این تعهد را انجام می‌دادم. احساس می‌کنم باید با L’Equipe مصاحبه می‌کردم چون نمی‌خواستم خبرنگار را ناامید کنم اما من فاصله اجتماعی را رعایت می‌کنم و ماسک می‌زنم مگر زمانی که بخواهم عکس بگیرم.

این تنیسور صربستانی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود نوشت که در ماه دسامبر در مسابقه بسکتبالی شرکت داشته جایی که افراد زیادی به کووید 19 مبتلا شدند. وی بلافاصله تست داد که منفی شد.

جوکوویچ همچنین توضیح داد تا زمانی که در یک رویداد تنیس در بلگراد شرکت کرده بود، باز هم تست مثبت دریافت نکرده بود و در آنجا به کودکان جوایزی اهدا کرد.

وی خاطرنشان کرد که قبل از حضور در این مراسم، آزمایش سریع کووید را انجام داده تا مطمئن شود که ویروس ندارد، که دوباره این تست منفی شد.

این ستاره تنیس جهان گفت: من هیچ علائمی نداشتم، حالم خوب بود و تا بعد از مسابقات هم نتیجه‌ای از تست مثبت دریافت نکردم.

جوکوویچ برای شرکت در مسابقات تنیس آزاد استرالیا معافیت‌های پزشکی را برای عدم واکسینه ارائه کرد. وی تاکید کرد: من به قوانین استرالیا احترام می‌گذارم و هیچ نظری درباره پروسه ویزا ندارم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار