PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۷۰۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:به بازیکنانم بابت قهرمانی نیم فصل تبریک می گویم ولی هدف من مسائل دیگری بود که به آنها رسیدیم.
کیهان ورزشی-
فرهاد مجیدی در نشست خبری بعد از دیدار نفت مسجد سلیمان و استقلال اظهار داشت: در کل بازی خوبی بود،با توجه به اینکه چمن استادیوم کیفیت خوبی نداشت ولی استقلال در هر دو نیمه برتر بود. در کل بازی خیلی خوبی را شاهد بودیم و از بازیکنانم تشکر می‌کنم چون خیلی خوب بازی کردند. تیم نفت هم خوب بازی کرد و به آنها خسته نباشید می‌گویم.

وی در پاسخ به این سوال که استقلال منتقدانش را ساکت کرده اما آیا قبول دارد تیمش در بازی های اخیر مثل نفت مسجد سلیمان و پدیده دچار مشکلاتی بود و باید چند نکته در این تیم رعایت شود گفت:طبیعتا فرمایشات شما کاملا صحیح است، یکی دو نکته نه، بلکه چند نکته است که باید در نیم فصل دوم آنها را ترمیم کنیم.

سرمربی تیم استقلال تصریح کرد:من از بچه‌های تمم ممنون هستم و به آنها تبریک می‌گویم چون هدفم و چیزی که برایم حائز اهمیت بود در نیم فصل اول شخصیت تیمی و نباختن و کم گل خوردن بود که به آن رسیدیم.من به بازیکنانم بابت قهرمانی نیم فصل تبریک می گویم ولی چیزی که برایم مهم بوده شخصیت تیمی و نباختن است که بازیکنانم سهم عمده‌ای در این رکورد داشتند، در مجموع قطعا در نیم فصل دوم باید بهتر و محکم تر بازی کنیم. ما حتما باید نقاط ضعفمان را ترمیم کنیم و تیم بهتری برای نیم فصل دوم شویم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار