PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - April 16 2024
کد خبر: ۷۰۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸
این هفته با سعید صادقی هافبک مازنی تیم گل گهر سیرجان
سعید صادقی وینگر راست تیم فوتبال گل گهر سیرجان طی سه فصل گذشته جزو بهترین نفرات لیگ برتر بوده است.هافبک مازندرانی گل گهر در لیگ بیست و یکم پایه گذار بیشتر حملات تیمش در هفته های گذشته بوده و درحال حاضر بهترین پاسور کویرنشینان به شمار می آید.صادقی در تیم پدیده مشهد شناخته شد و در گل گهر با آزادی عملی که امیر قلعه نویی سرمربی کویرنشینان به او در میدان داده تاثیرگذاری اش را دوچندان کرده است.هافبک خوش فکر گل گهر در بهترین روزهای خود بسر می برد و درحال حاضر برای تیمش وزنه ای است.این هفته سراغ سعید صادقی وینگر سرعتی تیم گل گهر سیرجان رفتیم.
مهندس خوش فکر

**پایه گذار پیروزی در مسجد سلیمان

سعید صادقی هافبک تیم گل گهر سیرجان در بازی برابر تیم نفت مسجد سلیمان در هفته سیزدهم فصل کنونی لیگ برتر عملکرد فوق العاده ای داشت و موفق شد با پاس های گل خود پایه گذار پیروزی گل گهر خارج از خانه شود.به عبارتی در این مسابقه پاس های گل او توسط همبازیانش قدر دانسته شد و به ثمر نشست.

**بهترین پاسور گل گهر

وینگر راست گل گهر با خلق 4 موقعیت گل در پایان هفته سیزدهم لیگ بیست و یکم،بهترین پاسور گل گهر به شمار می آید و رقابت جالبی با مهدی ترابی هافبک- مهاجم ملی پوش تیم پرسپولیس در جدول پاس گل ها دارد.سعید صادقی در بازی های گذشته گل گهر پایه گذار بیشتر حملات این تیم بوده است.

**وظیفه شناس

وینگر راست و شمالی گل گهر سیرجان پس از هر بازی که پاس گل به همبازیانش می دهد و می درخشد، می گوید: وظیفه من این است که در همه بازی ها عملکرد خوبی داشته باشم. نه فقط من، بلکه وظیفه همه بازیکنان است که بهترین عملکرد را داشته باشند و فکر نمی‌کنم کار خیلی بزرگی کرده باشیم.

**شوکه شدیم

سعید صادقی هافبک گل گهر راجع به حکم کمیته انضباطی و سه بر صفر شدن نتیجه سه دیدار سیرجانی ها و سقوط این تیم در جدول رده‌بندی لیگ بیست و یکم، می گوید: هر تیمی با این حکم کمیته انضباطی شوکه می‌شد و تیم ما هم دچار شوک شده است. یکدفعه از ما 9 امتیاز کسر کردند . گل گهر عملکرد مثبتی داشت و نتایج خوبی گرفته بود. ما حتی مقابل مدعی ها هم نتایج خوبی کسب کردیم. این حکم روی همه بازیکنان و کادر تاثیر ذهنی گذاشت.

**شرایط گل گهر نسبت به پارسال بهتر است

سعید صادقی راجع به تیم گل گهر در لیگ بیست و یکم می گوید:امسال خریدهای خوبی داشتیم. بیشتر مهره های سال گذشته حفظ شدند و خریدهایی که انجام شد هم نیاز تیم بود. خدا را شکر شرایط نسبت به سال قبل خیلی بهتر است.

**فوتبال با کمک داور ویدیویی پیشرفت می کند

تیم گل گهر سیرجان در فصل گذشته بنا به اعلام کارشناسان در چندین مسابقه حساس از داوری ضرر کرد و جزو تیم هایی بود که پنالتی هایش در چندین مسابقه از جانب داوران تشخیص داده نشد.سعید راجع به اشتباهات داوران در بازی های گل گهر می گوید: اگر «وی ای آر» در ورزشگاه ها نصب شود، عالی است و خیلی چیزها مشخص می شود. این تکنولوژی در فوتبال دنیا برای کاهش اشتباهات داوری استفاده می شود. اگر ورزشگاه ها مجهز به کمک داور ویدیویی شوند پیشرفت محسوسی در فوتبال ایران رقم خواهد خورد. متاسفانه فصل گذشنه وقتی به زمین می‌آمدیم، می دانستیم که با یک اعتراض کوچک، آقای امیرقلعه‌نویی و دستیارانش اخراج می‌شوند.

**علت ماندن صادقی در گل گهر

سعید در نقل و انتقالات لیگ بیست و یکم از تیم استقلال تهران پیشنهاد داشت.سعید پس از تمدید قراردادش با تیم گل گهر برای یک فصل دیگر از فرهاد مجیدی بابت پیشنهادش تشکر کرد و این که دوست داشت به استقلال برود، ولی از آن جا که دوست داشت یک فصل دیگر شاگرد امیرقلعه نویی باشد در گل گهر ماند.

**10روز خوب صادقی در مشهد

سعید صادقی در فصلی که برای تیم پدیده مشهد بازی می کرد در 10 روز 2 پنالتی مهم را برای تیمش به گل بدل کرد.سعید برابر تیم السیلیه قطر در فصل 2020 لیگ قهرمانان آسیا، توپ را به تور دروازه حریف کوبید و در لیگ برتر هم با گل کردن پنالتی مقابل تیم ماشین سازی تبریز سبب شد تا پدیده در جمع مدعیان باقی بماند.

**گلزنی به تیم سابق

وینگر سرعتی گل گهر در بازی برابر پدیده مشهد تیم سابق خود نمایش قابل توجهی داشت.صادقی در مشهد با انگیزه‌ای مضاعف، دوندگی و تلاش زیادی داشت و دروازه تیم سابق خود را باز کرد.سعید با یک فرار عالی موفق شد دروازه پدیده را در نیم فصل لیگ امسال باز کند.

**از صنعت تا گل گهر

شماره 21 تیم گل گهر سیرجان سابقه بازی در تیم های صنعت ساری، صبای قم،نیروی زمینی،مس کرمان،خونه به خونه بابل،پ‍یکان تهران و پدیده مشهد را دارد.صادقی متولد 1373 در ساری است.

*کیوان طباطبایی

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار