PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۷۰۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- سردار آزمون ، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران  با عقد قراردادی به باشگاه بایرلورکوزن آلمان پیوست.  این بازیکن که تا پایان فصل با تیم زنیت روسیه  قرارداد داشت در ادامه راه در بوندس لیگای آلمان و در تیم فوتبال بایر لورکوزن بازی خواهد کرد. قرارداد این بازیکن 5 ساله است و وی با شماره 9 در این تیم بازی خواهد کرد.
-  پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس به دلیل عدم پرداخت مطالبات اوساگونا مهاجم اسبق سرخپوشان توسط فیفا بسته شد! ایمیل بسته شدن پنجره به باشگاه پرسپولیس رسیده است.
- سیمون کیائر مدافع میلان به عنوان بهترین بازیکن سال 2021 فوتبال دانمارک انتخاب شد.
- تیم فوتسال بانوان ایران پس از برتری 5 - 2 برابر ازبکستان ، در دومین مصاف خود در پیکارهای کافا 2022 ، با نتیجه جالب توجه 12 - 0 از سد تیم تاجیکستان میزبان بازیها گذشت . برای ایران ، سارا شیربیگی سه گل ، سحر پاپی ، فرشته کریمی ، فاطمه پاپی ، فرشته خسروی دو گل ، گل به خودی  گلزنی کردند.
- در ادامه پیکارهای لیگ باشگاهی فوتبال در کشورهای مختلف اروپا این نتایج به دست آمد : منچستر یونایتد یک - وستهام صفر ، ساوتهمپتون یک - منچسترسیتی یک ، لیدز صفر - نیوکاسل یک ، برنتفورد یک - وولورهامپتون 2 ، اورتون صفر - استون ویلا یک ، برست 2 - لیل صفر ، لانس صفر - مارسی 2 ، هافن هایم 2 - دورتموند 3 ، گلادباخ یک - اونیون برلین 2 ، فرایبورگ 2 - اشتوتگارت صفر ، گروتر فورت 2 - ماینز یک ، له ورکوزن 5 - اوگسبورگ یک ، بوخوم 2 - کلن 2 ، جنووا صفر - اودینزه صفر ، اینتر میلان 2 - ونیز یک ، لاتزیو صفر -  آتالانتا صفر ، له وانته صفر - کادیز 2 ، ویارئال 3 - مایورکا صفر ، سویا 2 - سلتا ویگو 2 ، اتلتیکو 3 - والنسیا 2
- تیم ملی هندبال ایران در نخستین دیدار خود در دور دوم مسابقات  قهرمانی آسیا ، مقابل عراق با نتیجه 28 بر 25 به پیروزی رسید.
- موج جدید ویروس کرونا این بار به اردوی تیم ملی تکواندو بانوان رسیده و باعث مثبت شدن تست ۱۸ بازیکن و اعضای کادرفنی این تیم گردید . موضوعی که باعث تعطیلی اردوی تیم ملی تکواندوی بانوان شد.
- اتحادیه جهانی کشتی تصمیم گرفت تا سهمیه کشتی گیران رنکینگ دار را در رقابت های جهانی و قاره ای افزایش دهد. پیش از این در رقابت های جهانی 4 نفر برتر رنکینگ در بالا و پایین جدول قرار می گرفتند به طوری که نفرات مطرح تا نیمه نهایی و فینال به یکدیگر برخورد نمی کردند.
- بوژیدار رادوشویچ دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس که 17 آذر و پس از اختلاف مالی با مدیران باشگاه پرسپولیس ایران را ترک کرده بود، قراردادش را با سرخپوشان فسخ و به طور رسمی از این باشگاه به فیفا شکایت کرد. رادوشویچ دو فصل دیگر (تا پایان فصل 2023_2024) با تیم پرسپولیس  قرارداد داشت و حالا با شکایت به فیفا خواستار دریافت تمام مبلغ حدود 900 هزار یورویی قرارداد خود شده است.
- در آغاز دور برگشت لیگ برتر فوتبال ایران ، دو بازی روز شنبه انجام شد که طی آن ، مس رفسنجان سه بر یک از سد سپاهان گذشت و پرسپولیس هم با یک گل بر تیم فولاد خوزستان غلبه کرد. روز یک شنبه ، ذوب آهن فبا صنعت نفت ، آلومینیوم با پدیده ، نفت مسجد سلیمان با پیکان ، تراکتور با گل گهر بازی خواهند کرد . 
- یک نشریه یونانی به مشکل بزرگ باشگاه آ.اک با دعوت شدن 3 بازیکن ایرانی به اردوی تیم ملی کشورمان برای دیدارهای در راه جام جهانی ،  پرداخت. این رسانه نوشت : مشکل جدیدی که پیش از دیدارهای حساس با پائوک و آریس سالونیک به وجود آمده است.
- تیم فوتبال بانوان کشورمان ، روز یک شنبه در دومین دیدار خود از سری بازیهای جام ملتهای آسیا ، ساعت 13/30 به میزبانی شهر بمبئی هند برابر تیم چین از قدرت های قاره و دنیا قرار می گیرد. ایران در بازی نخست با هندوستان ، تن به تساوی صفر - صفر داده بود اما چین توانست چین تایپه را شکست دهد.
- در دیدار تیم صدرنشین السد با العربی از هفته شانزدهم لیگ ستارگان فوتبال قطر ، تیم العربی با وجود گل زیبا ولی مردود اعلام شده فرشید اسماعیلی ، 4 - 2 تن به باخت داد.گل توپچی ایرانی ، توسط ویدئو چک بازبینی اما مردود  اعلام شد.
- در لیگ بسکتبال ایران تیم شهرداری گرگان 81 - 51 تیم اکسون را شکست داد ، مس رفسنجان هم 80 - 66 خود را به تیم مازنی کاله تحمیل کرد.
- مجمع انتخابات فدراسیون اسکیت به ریاست محمد فولادگر برگزار شد و از مجموع  9 تن ، مجید هنرجو با 26 رای و رقیب او رضا شجیع  24 رای به دست آوردند که کار انتخابات به دور دوم کشیده شد و در دور بعد ، هنرجو با 30 رای برتخت ریاست این فدراسیون تکیه زد و شجیع نیز 25 رای اخذ کرد.
- پیکارهای هفته بیستم لیگ برتر والیبال ایران روز یکشنبه طبق این برنامه انجام خواهد شد : سپاهان با راه یاب ملل ، شهرداری ارومیه با آذرآب ارومیه ،  سیرجان با شهرداری گنبد ، مقاومت یزد با هورسان ، ورامین با پیکان ، سایپا با پاس ، لبنیات با مس 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها