PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۷۱۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶
این هفته با «ایمان صادقی» دروازه بان تیم شهید فجرسپاسی شیراز
ایمان صادقی دروازه بان باتجربه تیم شهید فجرسپاسی شیراز جزو یکی از برترین بازیکنان علی اصغر کلانتری در لیگ بیست و یکم بوده است.دروازه بان 30 ساله و تهرانی شهید فجرسپاسی علاوه بر 6 «کلین شیت» در فصل کنونی لیگ برتر، در بیشتر بازی ها ستاره تیمش در میدان بوده است و می توان گفت که اگر صادقی از دروازه فجرسپاسی در لیگ بیست و یکم حراست نمی کرد در حال حاضر تعداد گل های خورده این تیم بیشتر بود. صادقی سابقه دروازه بانی در تیم های استقلال و پرسپولیس را دارد و انصافا جزو گلرهایی بوده که تاکنون به حقش در فوتبال ما نرسیده است.اگر صادقی در یکی از تیم های بزرگ فرصت داشت که همین کیفیت فنی را به نمایش بگذارد قطعا درهای تیم ملی به رویش باز می شد.ایمان صادقی در هفته نوزدهم برابر تیم استقلال نمایش خیره کننده ای داشت و به عنوان بهترین دروازه بان هفته نوزدهم لیگ برتر انتخاب شد. به همین بهانه سراغ ایمان صادقی سنگربان فجرسپاسی رفتیم.
مطمئن ترین سنگربان کاکوها

**واکنش‌های تماشایی برابر استقلال

ایمان صادقی دروازه بان تیم شهید فجر سپاسی شیراز در دیدار برابر تیم استقلال از هفته نوزدهم لیگ برتر چند واکنش تماشایی داشت.او در این بازی ستاره تیمش بود و یکی از بهترین بازی های خود در لیگ بیست و یکم را انجام داد.بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شد و ایمان با عکس العمل های خوبش بارها مانع از گشوده شدن دروازه تیمش شد.صادقی عقیده دارد که در بازی برابر استقلال، روز تیمش نبود و استقلال خیلی بهتر بازی کرد.ایمان باور دارد که تیمش برابر استقلال در ورزشگاه آزادی در بدترین زمان مسابقه گل خورد و کار تیمش دشوار شد.

**به دنبال دعوت شدن به تیم ملی
صادقی امیدوار است که کادرفنی تیم ملی به عملکرد مثبتش در لیگ بیست و یکم توجه کند و با ارائه بازی های خوب به تیم ملی دعوت شود.صادقی بر این باور است که برای رسیدن به تیم ملی باید تلاش کند تا دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی به وی فرصت دهد.ایمان اعتقاد دارد که تعداد گل های خورده تیم شهید فجرسپاسی شیراز نمایانگر عملکرد او در فصل کنونی لیگ برتر است.

**هدف صادقی در لیگ بیست و یکم
دروازه بان تهرانی تیم شهید فجر سپاسی شیراز امیدوار است که تیمش در هفته های آینده بتواند نتایج خوبی کسب کند تا تیمش در لیگ برتر بماند.صادقی بر این عقیده است که اگر فجرسپاسی در لیگ برتر ماندگار شود او هم به اهدافش در فوتبال نزدیک می شود.

**ماجرای پوشیدن لباس یکدست قرمز
پوشیدن پیراهن، شورت و جوراب قرمز در هفته نوزدهم لیگ برتر برابر تیم استقلال سوژه رسانه ها شد.البته ایمان پس از بازی برابر استقلال اعلام کرد که قبل از بازی با سید حسین حسینی کاپیتان آبی پوشان صحبت کرده و از او پرسیده که در هفته نوزدهم چه رنگی می پوشد.هم چنین ایمان عنوان کرد که سرپرست فجرسپاسی به او گفته بود که در روز بازی برابر استقلال قرمز بپوشد.ایمان می گوید دلیلش هم این بوده که او با لباس یکدست قرمز در دروازه «کلین شیت» کرده بود. گفتنی است که ایمان تصمیم داشته برابر استقلال یکدست سفید بپوشد که این اجازه را به وی ندادند.

**امیدوار است اشتباهات تکرار نشود
صادقی سنگربان شهید فجرسپاسی شیراز امیدوار است که همبازیانش از بازی برابر استقلال درس گرفته باشند و در بازی های آینده که امتیازاتش برای فجرسپاسی حیاتی است اشتباهات گذشته را انجام ندهند.ایمان بر این باور است که تکرار اشتباهات کار فجرسپاسی را در لیگ برتر دشوار ساخته است.

**گلایه از زمین ناهموار حافظیه
صادقی مثل تک تک بازیکنان و مربیان تیم شهید فجر سپاسی شیراز از ناهمواری و خرابی زمین ورزشگاه حافظیه شیراز گلایه دارد.به زعم وی ، زمین حافظیه به قدری افتضاح است که نمی توان در موردش صحبت کرد. ایمان بارها عنوان کرده که تیمش به علت خرابی زمین حافظیه مجبور است که از توپ های بلند استفاده کند و فجرسپاسی از این بابت کلی لطمه خورده است.صادقی می گوید اگر تیمش زمین چمن هموار داشته باشد شکل بازی فجرسپاسی بهتر خواهد شد.

**روند فجرسپاسی با تازه واردان بهتر می شود
ایمان بر این باور است که تیم شهید فجرسپاسی با اضافه شدن بازیکنان تازه وارد روز به روز بهتر خواهد شد و نتایج بهتری در هفته های پیش رو کسب خواهد کرد.صادقی عنوان می کند که همبازیانش در بازی برابر استقلال، موقعیت هایی خلق کردند که نشان می دهد روند فجرسپاسی با بازیکنان تازه وارد بهتر خواهد شد.

**تشکر از طرفداران شیرازی
ایمان صادقی بارها از هواداران تیم شهید فجرسپاسی شیراز بابت حمایت هایشان تشکر کرده و گفته که وقتی طرفداران با معرفت فجرسپاسی تا مقابل ورزشگاه می آیند و ما را تشویق می کنند، حمایت آنها را در سختی ها حس می کنیم.ایمان همیشه گفته که صبر طرفداران شیرازی زیاد بوده و امیدوار است که در پایان هر بازی خوشحال شان کند.

**زمین تمرین نداریم!
صادقی بر این باور است که هر تیمی در لیگ برتر دارای 2 زمین تمرین است ولی فجرسپاسی یک زمین هموار برای تمرین و مسابقه ندارد و این موضوع روی کیفیت فنی تیم فجرسپاسی تاثیر منفی گذاشته است.

** «کلین شیت»

ایمان صادقی تا پایان هفته نوزدهم لیگ برتر موفق شده 6 بار دروازه تیمش را بسته نگه دارد.ایمان علاوه 6 «کلین شیت»، بارها در هربازی دروازه تیمش را با واکنش های قابل توجه نجات داده است.

*کیوان طباطبایی

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار