PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۷۳۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱
تنیسور مطرح اسپانیایی به انتقاد از محرومیت ورزشکاران روس و بلاروس از حضور در ویمبلدون پرداخت.
کیهان ورزشی- 

به نقل از تایمز، اعلام شده است که تنیسورهای روس حق حضور در رقابت‌های ویمبلدون را نخواهند داشت. این تصمیم دانیل مدودف مرد شماره ۲ جهان و آندری روبلوف مرد شماره ۸ جهان را از شرکت در قرعه کشی مردان ویمبلدون باز می‌دارد. در بخش زنان، آناستازیا پاولیوچنکووا (رتبه ۱۵)، داریا کاساتکینا (رتبه ۲۶) و ورونیکا کودرمتووا (رتبه ۲۹) از جمله افرادی هستند که تحت تأثیر این حکم قرار خواهند گرفت.

رافائل نادال ستاره اسپانیایی تنیس جهان از محرومیت تنیسورهای روسیه و بلاروس در ویمبلدون به شدت انتقاد کرد. نادال در یک کنفرانس مطبوعاتی در مادرید پیش از مسابقات Masters در پایتخت اسپانیا گفت که تصمیم برگزارکنندگان "بسیار ناعادلانه" بود. 

نادال گفت: این محرومیت بسیار بی انصافی است. ما تنیسورها در برابر این حمله نظامی چه کار می‌توانیم بکنیم؟ تنیسورهای روسیه مقصر آنچه در اوکراین در حال وقوع است نیستند. پیش از نادال، زورف، آندری روبلف روسی و نواک جوکوویچ صرب از این اقدام انتقاد کرده بودند. نواک جوکوویچ محرومیت بازیکنان روسی و بلاروسی از ویمبلدون را "دیوانه‌وار" توصیف کرد و خواستار جدایی سیاست از ورزش شد.

چندین رسانه قبلا گزارش داده بودند که مقامات دولت بریتانیا در حال مذاکره با فدراسیون جهانی تنیس و در نظر گرفتن ممنوعیت برای ورزشکاران روسی در ویمبلدون هستند.


برچسب ها: نادال ، روسیه ، تنیس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار