PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۷۳۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۲
سه تنیسور مطرح جهان معتقدند که محرومیت بازیکنان روس و بلاروس ناعادلانه است.
کیهان ورزشی-

به نقل از inside the games، اعلام شده است که تنیسورهای روس و بلاروس حق حضور در رقابت‌های ویمبلدون را نخواهند داشت.
 این تصمیم فدراسیون جهانی باعث اعتراض ستاره های تنیس جهان شده است. 
نواک جوکوویچ ستاره تنیس مطرح صربستانی، رافائل نادال ستاره اسپانیایی تنیس جهان و اندی ماری همگی از این تصمیم متعجب شده و به انتقاد پرداخته‌اند. 
 این سه بازیکن احساس می‌کنند که این محرومیت ناعادلانه است. 
جوکوویچ عدم حضور تنیسورهای روس و بلاروس در ویمبلدون را با عدم اجازه رقابت در مسابقات آزاد استرالیا در ژانویه به دلیل واکسینه نشدن علیه کووید ۱۹ مقایسه می‌کند. 
 جوکوویچ که به دلیل وضعیت واکسیناسیون خود از استرالیا اخراج شده بود، گفت: ابتدای سال تجربه مشابه‌ای برایم اتفاق افتاد. زمانی که بدانید نمی‌توانید بازی کنید ناامید کننده است. من همچنان بر موضع خود مبنی بر عدم حمایت از تصمیم ویمبلدون ایستاده‌ام. دانیل مدودف مرد شماره دو جهان مردان و آندری روبلوف شماره هشت جهان هر دو ستاره‌های روسی تنیس جهان هستند که رقابت‌های ویمبلدون را از دست خواهند داد.
 در بخش زنان، آناستازیا پاولیوچنکووا (رتبه ۱۵)، داریا کاساتکینا (رتبه ۲۶) و ورونیکا کودرمتووا (رتبه ۲۹) از جمله افرادی هستند که تحت تأثیر این حکم قرار خواهند گرفت. 
 همچنین نادال اسپانیایی که رکورد ۲۱ عنوان قهرمانی گرند اسلم انفرادی مردان را به دست آورده است، گفت: این تقصیر آن‌ها نیست که در این لحظه با جنگ چه اتفاقی می‌افتد. من برای آن‌ها متاسفم. اندی ماری دیگر تنیسور مطرح جهان که قهرمان دو دوره ویمبلدون بوده است این ممنوعیت را محکوم کرد. برنده دو بار ویمبلدون که تمام پول جایزه خود را در این فصل به کمک‌های بشردوستانه در اوکراین اهدا کرده است، گفت: من از محرومیت بازیکنان حمایت نمی‌کنم. من برای بازیکنانی که اجازه بازی ندارند احساس ناراحتی می‌کنم و متوجه می‌شوم که این برای آن‌ها ناعادلانه به نظر می‌رسد.  
برچسب ها: تنیس
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار