PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۷۳۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
اتفاقات این روزهای فوتبال ایران، گویای تلاشی است که عده ای اشتباهی آمده برای حفظ میز و صندلی خود به کار بسته اند.
کیهان ورزشی-

فوتبال ایران یکی ازتاریک ترین مقاطع دوران حیات خود را پشت سر می گذارد؛ دورانی که به لطف(!) حضور عده ای اشتباهی آمده به فدراسیون، هر روز سیاه تر از قبل نمایان می شود.

روز گذشته از ابوالمشاغل فوتبال ایران نوشتیم که به سبب رفاقت با سرپرست فدراسیون پست هایی مهم را به دست آورده است و امروز نیز خبری منتشر شد که عجایب این فدراسیون را کامل کرد؛ خبری با این مضمون: اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال از حدود ساعت ۹ صبح امروز در مرکز ملی فوتبال جلسه ای را برگزار کردند تا در مورد امور تیم ملی و همچنین شرایط آتی و مجمع این فدراسیون تصمیم گیری کنند. میرشاد ماجدی، بهرام رضاییان، احسان اصولی، طهمورث حیدری، خداداد افشاریان و احمدرضا براتی 6 عضو هیات رییسه بودند که به صورت حضوری همراه با حسن کامرانی فر، دبیرکل فدراسیون در جلسه امروز شرکت کردند. ظاهرا شهره موسوی، نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال که به دلیل تخلفات شرکت خود در بازداشت به سر می‌برد به صورت آنلاین در جلسه امروز حضور یافته است.

اینکه آقایان برای ماندن روی آن صندلی به چنان تکاپویی افتاده اند که حتی فرد متهم به کلاهبرداری را از محل بازداشت در جلسه شرکت می دهند، تنها و تنها موید یک مسئله بوده و آنهم دست و پا زدن شان برای بیرون رانده نشدن از فدراسیون فوتبال است وگرنه اگر اینان دل شان برای فوتبال مملکت می سوخت و برای دغدغه خدمت داشتنند، بزرگترین خدمت شان این بود که دست از سر فوتبال بردارند و بروند جایی که به آن تعلق دارند و ...

بی شک تماشای این اتفاقات و خواندن این اخبار، برای بزرگان این فوتبال که کنج خانه هایشان نشسته اند و کمترین نقشی در رشته محبوب شان ندارند، دردآور است؛ آنهایی که دل شان می شکند از این کنار ماندن و دیدن جولان عوضی آمده ها و متهمین به کلاهبرداری و ...در عرصه فوتبال.

آیا وقت آن نرسیده که نهادهای نظارتی به این اوضاع آشفته خاتمه دهند؟ چه کسی به متهمی که در بازدداشت به سر می برد مجوز شرکت در جلسه تصمیم گیری برای فوتبال یک مملکت را داده است؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار