PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۷۳۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ، یکشنبه هفته پیش رو وارد ایران می شود و سپس در‌ مورد برنامه های تیم ملی و تعیین تکلیف دستیارانش با مسئولان فدراسیون جلسه ای خواهد داشت. فدراسیون اعلام کرد در تاریخ 15 خرداد تیم ملی به مصاف کانادا خواهد رفت.
- فدراسیون فوتبال ایران در هفته‌های اخیر مذاکراتی را با فدراسیون نیوزیلند برای برگزاری دیدار دو تیم در قطر انجام داد و قرار شد در صورت فراهم شدن شرایط، دو کشور در فیفادی خرداد به مصاف هم بروند اما برگزاری این مسابقه به دلیل مخالفت دراگان اسکوچیچ منتفی شد . 
- در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال بانوان ایران این نتایج به دست آمد : سارگل بوشهر صفر - ذوب آهن 3 ، سپاهان 17 - ملی پوشان شهرکرد یک ، پالایش گاز ایلام یک - ملوان انزلی 3 ، البرز یک - شهرداری سیرجان 8 ، خاتون بم 5 - همیاری آغربی صفر ، کیان نیشابور یک - زارع باتری سنندج یک 
- نکونام سرمربی فولاد قبل از بازی با استقلال گفت : این دیدار برای استقلال اهمیت ویژه ای دارد ، تمرکزشان این است که به قهرمانی برسند ، هرچند می دانم قهرمانی این تیم حتمی شده است . 
- یکتا جمالی، نخستین زن وزنه‌بردار ایران که به مدال جهانی رسیده است، به آلمان پناهنده شد.
- طبق اعلام فیفا، جام قهرمانی جام جهانی قرار است در 51 نقطه جهان به نمایش دربیاید و برای اولین بار، به هر 32 کشور حاضر در جام جهانی 2022 منتقل می‌شود که ایران نیز یکی از کشورهای حاضر در این مسابقات است۰
- با توجه به اعلام مسئولان ذیربط، دیدار روز شنبه مورخ 24 اردیبهشت 1401 تیم فولاد مقابل استقلال تهران در هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد می شود.
- رونمایی از مجسمه سرخیو آگوئرو مقابل ورزشگاه اتحاد به مناسبت دهمین سالگرد گل به یادماندنی وی که منچستر سیتی را به قهرمانی رساند.
- باشگاه یوونتوس از کیت اول خود برای فصل آینده رونمایی کرد.
- آرسنال با دریافت سیزدهمین کارت قرمز در دیدار شب گذشته برابر تاتنهام رکورددار بیشترین اخراجی در لیگ برتر از زمان پیوستن آرتتا به عنوان سرمربی به این تیم شد.
- قرار است مسابقه تدارکاتی ایران با کانادا ، به میزبانی ورزشگاه بی سی پلاس ونکوور در ساعت 3/30 بامداد روز 15 خرداد برگزار شود . 
- روزبه چشمی مدافع تیم فوتبال استقلال که در جریان دیدار با شهر خودروی مشهد در پست هافبک دفاعی بازی می‌کرد، در ابتدای نیمه دوم این بازی جای خود را به زبیر نیک‌نفس داد گویا این بازیکن دچار مصدومیت شده و با نظر پزشکان در بازی با فولاد خوزستان حضور نخواهد داشت. رودی ژستد مهاجم خارجی آبی‌پوشان نیز به دلیل محرومیت غایب این دیدار است.
- تیم لوانته با قبول باخت شش بر صفر مقابل رئال ، به دسته زیرگروه لالیگا سقوط کرد .
- شنبه شب شاهد چند بازی همزمان در لیگ های فوتبال اسپانیا ، ایتالیا ، انگلیس ، فرانسه و آلمان خواهیم بود : رم با ونیز ، وولفسبورگ با بایرن ، دورتموند با هرتابرلین ، لیون با نانت ، مون پولیه با پاری سن ژرمن ، اسپانول با والنسیا ، رن با مارسی
- فینال جام حذفی انگلیس بین چلسی با لیورپول روز شنبه در ورزشگاه ویمبلی لندن انجام خواهدشد.
- عصر روز شنبه بازیهای هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران برگزار می شود : هوادار با فجرسپاسی (18) ، نفت مسجد سلیمان با نساجی ( 19/30) ، آلومینیوم با صنعت نفت (19/30) ، مس رفسنجان با گل گهر (19/30) ، فولاد با استقلال (19/45) ، شهرخودرو با پیکان (20) ، ذوب آهن با تراکتور (20) ، پرسپولیس با سپاهان (20/45) 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار