PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۷۳۲۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۳
این هفته با مهرداد عبدی، زننده گل قهرمانی نساجی مازندران در فینال جام حذفی
قهرمانی تیم نساجی مازندران در جام حذفی مهم ترین اتفاق فوتبالی مهرداد عبدی است.او با ضربه سر غافلگیرکننده و غیر قابل مهار دروازه آلومینیوم اراک را در فینال جام حذفی گشود تا نامش در تاریخ فوتبال مازندران و نساجی ماندگار شود.بدون شک مازندرانی ها هیچ گاه مهرداد عبدی را برای تک گل ارزشمندش فراموش نمی کنند و نام او اکنون ورد زبان مازنی ها شده است.عبدی هافبک نساجی در دو بازی قبل از رسیدن به فینال جام حذفی هم از موثرترین بازیکنان تیمش بود و مزد زحماتش را در فینال گرفت.عبدی علاوه بر جنگیدن در میانه میدان در خط حمله نیز تاثیرگذاری قابل توجهی دارد که اوج کارش در فینال جام حذفی ثبت شد.این هفته سراغ مهرداد عبدی هافبک نوشهری تیم نساجی مازندران رفتیم.
تاریخ ساز

*خدایا شکرت که دل هواداران را شاد کردیم

مهرداد عبدی هافبک نساجی اعتقاد دارد کسب قهرمانی در جام حذفی لطف خداوند و زحمات همبازیان و کادرفنی تیمش بود و این که نساجی در روزی دل هوادارانش را شاد کرد که برابر تیم آلومینیم اراک بازی خوبی انجام نداد.مهرداد بر این باور است که باید خدا را شکر کند که دل هواداران نساجی و مازندرانی ها را شاد کرده است.

*علت شروع ضعیف نساجی

تیم نساجی در فینال جام حذفی به زعم مربیان و بازیکنانش شروع خوبی نداشت و به زعم عبدی ، آلومینیوم به این جهت حمله کرد که از ابتدا ، نساجی بازی بدی را ارائه کرد و توپ های زیادی را لو داد و به طور کلی بازیکنان نساجی اشتباهات زیادی در نیمه نخست فینال داشتند.البته نساجی در نیمه دوم منطقی تر بازی کرد و توانست خیلی زود به گل برسد و بازی را با درخشش دروازه بان و مدافعانش به کنترل خود درآورد.

*به دلم افتاده بود...

مهرداد عبدی در فینال جام حذفی،مهم ترین گل خود را به ثمر رساند و تیمش را قهرمان کرد.به زعم مهرداد،قبل از فینال به دلش افتاده بود که در فینال برای نساجی گل می زند و در حال حاضر از این بابت خدا را شکر می کند.او پس از قهرمانی به رسانه ها گفت که شب بازی ،خواب گلزنی خود را ندیده است.

* عامل موفقیت نساجی در آسیا

حالا نساجی مازندران یکی از نمایندگان ایران در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا به شمار می آید.عبدی بر این عقیده است که نساجی با وجود هواداران پروپاقرص مازندرانی و با داشتن یک زمین مناسب در خانه می تواند اتفاقات خوبی را در آسیا رقم بزند و هیچ چیزی در فوتبال، دور از دسترس نیست.به زعم وی، اگر استانداری مازندران مشکل زمین نساجی را حل کند با حمایت هواداران نساجی اتفاقات خوبی در آینده رخ خواهد داد.2 عاملی مهمی که همه بر آن اذعان دارند.

*برنامه مشخص برای هر بازی

نساجی در حالی قهرمان جام حذفی شد که مدعیان با کلی ستاره در این جام حاضر بودند.پرسپولیس،استقلال و سپاهان اصفهان به فینال نرسیدند ولی نساجی با وجود نداشتن زمین مناسب در استان خود فینالیست شد و استقلال را در ورزشگاه آزادی شکست داد.‌عبدی بر این باور است که تیمش در جام حذفی برای هر بازی برنامه داشت و سپس به بازی بعدی فکر می کرد و در چنین مسیری تاج قهرمانی بر سر گذاشت.برنامه مشخص برای هر بازی، عامل موفقیت نساجی در جام حذفی بود‌.

*پیروزی بر تیم بدون شکست لیگ برتر

مهم ترین برد نساجی در جام حذفی، شکست استقلال پرستاره در جام حذفی بود. ‌به زعم مهرداد، نساجی برابر استقلال کار بزرگی را انجام داد زیرا نساجی بر تیمی غلبه کرد که در لیگ برتر تا قبل از رویارویی با نساجی بی شکست بود و این که نساجی در شبی بر استقلال پیروز سد که هوادارانش در ورزشگاه حاضر بودند و تیمش را سرتاسر بازی نیمه نهایی حمایت کردند.عبدی اعتقاد دارد که نساجی برابر استقلال خوش اقبال هم بود چراکه استقلال از فرصت هایش نتوانست استفاده کند اما تیمش می دانست برابر استقلال چگونه بازی کند.

*پنالتی زن

هافبک نساجی در هر تیمی که بازی کرده پنالتی زن نخست تیمش بوده است.او در سایپا و گل گهر هم پنالتی زن اول تیم هایش بود. عبدی، پنالتی زدن را دوست دارد و او یکی از پنالتی های نساجی را برابر استقلال به گل تبدیل کرد. اتفاقا وی بدون استرس پشت ضربه پنالتی ایستاد و به تیمش روحیه داد.

*بازیکن مازاد سایپا

مهرداد عبدی که نامش در تاریخ فوتبال نساجی و مازندران ثبت شد همان بازیکن تیم سایپای تهران در لیگ بیستم است که بنا به تصمیم کادرفنی وقت این تیم در هفته های پایانی لیگ برتر به دلیل ضعف فنی اخراج شد.امروز عبدی در جایی ایستاده که بسیاری از فوتبالیست ها آرزو دارند ، باشند.کسب جام آرزوی هر فوتبالیستی است.

*متولد نوشهر

مهرداد عبدی هافبک تیم نساجی مازندران متولد 1371 از نوشهر است و سابقه بازی در تیم های پارسه تهران،گل گهر سیرجان و سایپای تهران را دارد.عبدی دو بار به تیم گل گهر ملحق و جدا شده است.

*کیوان طباطبایی


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حمید علی نیا از قائم شهر
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
0
0
از شیری کاپیتان باتعصب و مازنی نساجی هم بنویسید بیشتر از بازیکنان شهرستانی بنویسید
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار