PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 24 2024
کد خبر: ۷۳۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- تیم فرانکفورت آلمان با برتری برابر گلاسکو رنجرز اسکاتلند قهرمان لیگ فوتبال اروپا شد . به میزبانی ورزشگاه شهر سویای اسپانیا و به قضاوت سه داور اهل اسلوانی ، پس از تساوی یک بر یک در وقتهای معمولی و اضافی ، سرنوشت دوتیم به ضیافت پنالتی ها سپرده شد که در نهایت نماینده آلمان با پیروزی 5-4 و در مجموع با برتری 6-5 قهرمان شد .
- تیم ملی فوتبال ایران پس از بازی با کانادا، در روز ۲۱ خرداد در دومین دیدار تدارکاتی با اکوادور نیز روبرو خواهد شد.
- با اعلام باشگاه ژیل ویسنته پرتغال، علی علیپور مهاجم سابق پرسپولیس با عقد قراردادی به این تیم پیوست.
- باشگاه چلسی انگلیس پیش فصل تابستانی را در آمریکا بازی خواهد کرد.بازیهای تدارکاتی این تیم در روزهای 25 تیر با تیم مکزیکی در لاس وگاس؛ 29 تیر با باشگاه آمریکایی "شارلوت" در شهری به همین نام در کارولینای شمالی ، اول مرداد مقابل آرسنال در اورلاندو
- تیم ملی فوتسال ایران در راستای آماده‌سازی برای مسابقات جام ملت های آسیا دو دیدار دوستانه را در کشور آرژانتین برگزار خواهد کرد به این ترتیب ایران در تاریخ های ۱۵ و ۱۷ تیر ۱۴۰۱ در آرژانتین به میدان می رود.
- زلاتان ابراهیموویچ سوئدی به دلیل آسیب‌دیدگی ، دیدار های تیم ملی سوئد را در لیگ ملتهای اروپا از دست داد .
- در اولین مسابقه از هفته بیست و هشتم رقابتهای لیگ برتر فوتبال ایران ، تیم نساجی دو بر یک از سد تیم خوب هوادار گذشت . جانملکی و کریم زاده برای نساجی و جعفری برای هوادار گلزنی کردند.
- در ادامه بازیهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال کشورمان ، روز پنج شنبه ، پیکان با فولاد (18.30) ، تراکتور با پرسپولیس (19) ، سپاهان با شهرخودرو (20) ، گل گهر با نفت مسجد سلیمان (20)، فجرسپاسی با ذوب آهن (20) ، صنعت نفت با مس رفسنجان (21) و استقلال با آلومینیوم اراک (21.15) مصاف خواهند داد.
- در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال باشگاه های آسیا به میزبانی تهران ، تیم شهداب یزد سه بر صفر از سد تیم گاز جنوبی عراق گذشت . پیکان نیز سه بر صفر بر اربیل عراق پیروز شد و مانند شهداب به نیمه نهایی راه یافت . 
- بنجامین مندی مدافع سابق منچسترسیتی که به اتهام تجاوز زندانی بود با یک پابند الکترونیکی روی مچ پای چپش پس از مدت ها به تمرینات شخصی بازگشت .
- سایت nieuwsblad بلژیک نوشت علیرضا بیرانوند در آستانه امضای قرارداد با باشگاه سابقش پرسپولیس است. پرسپولیس مجبور نیست مبلغی برای نقل و انتقال بیرانوند بپردازد.
- عدنان شاهوردی بسکتبالیست زن ایرانی به دلیل مصرف مواد ممنوعه از سوی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ به مدت ۴ سال از فعالیت در تمامی حوزه های ورزش محروم شد.
- دو تیم بارسلونا و رئال مادرید از اسپانیا تابستان امسال در لاس وگاس آمریکا در دیداری دوستانه به مصاف هم خواهند رفت.
- الهیار صیادمنش بازیکن ایرانی به عنوان بهترین بازیکن ماه باشگاه هال سیتی انگلیس انتخاب شد.
- ژستد و آمانوف بازیکنان خارجی ، یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارند، ولی ادامه همکاری آنها برای فصل آینده منوط به رضایت کادر فنی و باشگاه است.
- یک باشگاه اماراتی که نامش فاش نشده رسما به فرهاد مجیدی پیشنهاد سرمربیگری داد.
- شرکت آدیداس از استوک‌های جدید مهدی طارمی با پرچم ایران و نماد MT9 رونمایی کرد. 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار