PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۷۳۴۳۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۸
دیدار دو تیم استقلال و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، با تساوی خاتمه یافت.
کیهان ورزشی-
تیم فوتبال استقلال که قهرمانی‌اش در این فصل قطعی شده است، در چارچوب هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 21:15 امشب (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف و آلومینیوم اراک رفت و در این دیدار به تساوی بدون گل رسید.

ترکیب استقلال: حسین حسینی، صالح حردانی (46 - وریا غفوری)، رافائل سیلوا، عارف غلامی، ابوالفضل جلالی، مهدی مهدی‌پور، سعید مهری (46 - سبحان خاقانی)، جعفر سلمانی، کوین یامگا (66 - ارسلان مطهری)، امیرحسین حسین‌زاده (86 - عزیزبک آمانوف) و آرمان رمضانی (46 - رودی ژستد).

ترکیب آلومینیوم: حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان‌زاده، وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند، پوریا آریاکیا، مصطفی احمدی، امیر نوری، امیرحسین کریمی، اسماعیل شریفات، محمد علی‌نژاد و محمدرضا آزادی.

داور: جواد رحیم‌زاده

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مجاهد جمیل نیا
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
0
0
سید مهدی رحمتی: در مملکت ما چه خبر است که این همه گرانی شده؟
سید مهدی رحمتی سرمربی آلومینیوم اراک بعد از تساوی بدون گل تیمش برابر استقلال در ورزشگاه آزادی گفت: جا دارد یک بار دیگر قهرمانی استقلال را تبریک بگویم و این صحنه‌ها را که در ورزشگاه با حضور تماشاگران می‌بینم لذت می‌برم آن هم در این شرایط بد اقتصادی که قابل توجیه نیست. مگر در مملکت ما چه خبر است که این همه گرانی شده است؟
داریوش رجبی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
0
0
"وریای باغیرت، حرف تو حرف ملت"

امیدوارم دیگر ورزشکاران و هنرمندان مطرح ایران نیز با الگو قرار دادن وریا غفوری، از تریبون و اعتبار خود استفاده کنند و صدای ملت ایران باشند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار