PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۷۳۴۷۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲
باشگاه پاری‌سن‌ژرمن فرانسه جدایی «آنخل دی‌ماریا» را از این تیم رسما اعلام کرد.
کیهان ورزشی-

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن با انتشار پستی در صفحه باشگاه اعلام کرد که آنخل دی ماریا از این تیم جدا خواهد شد. این باشگاه از آنخل دی ماریا به خاطر هفت فصلی که در پیراهن میلیونرها سپری کرده است ادای احترام کرد. این بازیکن آرژانتینی ۱۸ عنوان قهرمانی را به ارمغان آورده است و اکنون رکورد بیشترین تعداد پاس گل باشگاهی را به خود اختصاص داده است.

آنخل دی‌ماریا با ورود به پاری سن ژرمن در تابستان ۲۰۱۵، در اولین فصل حضورش در بال راست خط حمله پاریس، ۱۵ گل به ثمر رساند و ۲۵ پاس گل داد.

در آن دوره، دی ماریا رکورد بیشترین پاس گل در یک فصل با ۱۸ پاس گل را به نام خود ثبت کرد.

این ملی‌پوش آرژانتینی در ۷ فصل حضور در پاری سن ژرمن، ۲۹۴ بازی انجام داد و در ۹۱ بار به گل رسید و ۱۱۱ پاس گل را در کارنامه خود به ثبت رسانید.

در سال ۲۰۲۱، در جریان فینال کوپه دو فرانس مقابل موناکو که با برتری ۲ بر صفر پاریس همراه بود، دی ماریا صدوچهارمین پاس گل خود را ثبت کرد و توانست به برترین پاسور تاریخ باشگاه پاری‌سن‌ژرمن تبدیل شود.

ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن، اظهار داشت: دی‌ماریا اثری دائمی در تاریخ باشگاه به جا گذاشته است. او به عنوان فردی با تعصب در خاطرات هواداران باقی خواهد ماند. از همه خانواده باشگاه می‌خواهم که فردا به پارک دو پرنس بروند تا از او ادای احترام کنند.

از یوونتوس به عنوان مقصد احتمالی ستاره آرژانتینی نام برده می‌شود.
برچسب ها: دی ماریا
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار