PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۷۳۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- تیم لیون فرانسه با شکست بارسلونا در فینال فوتبال زنان برای هشتمین بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد . 
- باشگاه پاری سن ژرمن با انتشار یک ویدئو از تمدید قرارداد کیلیان امباپه خبر داد.
- تیم ملی آلیش زنان در سبک کلاسیک با کسب یک طلا، چهار نقره و یک برنز قهرمان قاره کهن شد.
- لالیگا تمدید قرارداد امباپه با پاری سن ژرمن را یک رسوایی و نمونه کامل نقض قوانین فیرپلی مالی می داند. آنها از پاری سن ژرمن به یوفا شکایت کردند.
- بازی فینال لیگ بسکتبال اروپا بین رئال با حریفی از ترکیه با نتیجه 58-57 به سود آنادولو اسپور تمام شد و آنادولو برای دومین سال پیاپی قهرمان یورو لیگ شد .
- در یک بازی خیرخواهانه تیم پیشکسوتان لیورپول 3 - 1 از سد تیم پیشکسوتان منچستر یونایتد گذشت . 
- کاروان تیم فوتبال امید ایران ساعت 21.40  تهران را برای انجام دو بازی دوستانه به مقصد بغداد ترک کردند تا در روزهای سوم و ششم خرداد به مصاف تیم ملی زیر 23 سال عراق برود.
-  تیم فوتبال امید  ایران پس از انجام دو بازی دوستانه  با تیم  عراق، هفتم خرداد بغداد را به مقصد استانبول و سپس  تاشکند ازبکستان ترک خواهد کرد.  رقابتهای قهرمانی زیر 23 سال آسیا از یازده خرداد در ازبکستان آغاز می شود و تیم ایران با تیمهای ازبکستان، قطر و ترکمنستان همگروه است و در اولین بازی یازدهم خرداد به مصاف تیم قطر می رود.
- کوین دی بروینه ستاره منچسترسیتی به عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ برتر انگلیس انتخاب شد. ستاره بلژیکی در شرایطی به این عنوان رسید که محمد صلاح ستاره لیورپول در جدول گل و پاس گل در صدر قرار دارد.
- با دستور کمیته انضباطی؛ تیم تراکتور از حضور تماشاگرانش در دیدار مقابل فجرسپاسی محروم شد.
- سایت رسمی لیگ برتر انگلیس اعلام کرد فیل فودن هافبک منچسترسیتی به جایزه بهترین بازیکن جوان فصل  دست پیدا کرده است. فودن 21 ساله در فصل جاری موفق شد 9 گل برای سیتیزن‌ها بزند و 5 پاس‌گل برای هم‌تیمی‌هایش ارسال کند.
-  پس از ماندن کیلیان امباپه در پاری سن ژرمن، ریاض محرز وینگر 31 ساله و الجزایری منچسترسیتی در لیست رئال مادرید برای تقویت خط حمله قرار دارد و ممکن است کهکشانی‌ها برای به خدمت گرفتن وی اقدام کنند. 
-  بر اساس تصمیم فدراسیون تکواندو، تیم امید ایران قرار است به مسابقات گرندپری که خرداد در کشور کره جنوبی برگزار می شود، اعزام شود و تیم بزرگسالان نیز به رقابت های قهرمانی آسیا و اوپن در کره جنوبی که با فاصله زمانی دو روز برگزار می شود، اعزام خواهد شد.
- تمام رسانه های معتبر فوتبالی اروپا و آلمان بدون استثنا "ادین ترزیچ" را مربی آینده دورتموند می دانند. "بی بی سی اسپرت" این مسئله را تمام شده دانسته و "اسکای" می گوید: مدیر ارشد دورتموند "هانس یواخیم واتسکه" قبلا از "ترزیچ" پرسیده است که آیا می تواند دوباره عنوان مربیگری با دورتموند را تصور کند و او جواب مثبت داده است. 
- ماروین هیتز با قراردادی 3 ساله تا سال 2025 به بازل سوئیس پیوست.
-  کارلو آنچلوتی در کنفرانس مطبوعاتی رسما اعلام کرد ایسکو هافبک اسپانیایی رئال مادرید در پایان فصل این تیم را ترک خواهد کرد.
- پیش از شروع دیدار رئال‌مادرید و بتیس در اتفاقی بی‌سابقه، بازیکنان هر دو تیم برای یکدیگر تونل افتخار زدند (یکی قهرمان لالیگا، یکی قهرمان جام حذفی)
- در پی وقوع حوادث بازی پرسپولیس با تراکتور در تبریز،  باشگاه تراکتور از سعید آقایی و امید عالیشاه شکایت کرد .
-  تیم لایپزیگ پس از تساوی یک بر یک در وقتهای معمولی و اضافی مقابل فرایبورگ ،  بابرتری 4 - 2 در ضیافت پنالتی ها برای اولین بار قهرمان جام حذفی فوتبال آلمان شد . 
- بازیهای این فصل فوتبال لالیگا عصر روز یک شنبه با برپایی هفت دیدار خاتمه می یابد . رئال قهرمان زودهنگام این بازی‌ها با بتیس 0-0 شد اما بارسا با ویارئال مصاف می دهد . 
- در هفته آخر رقابتهای این فصل لیگ برتر فوتبال انگلیس ، منچستر سیتی با استون ویلا ، لیورپول با وولورهامپتون و چلسی با واتفورد صف آرایی خواهند کرد . بازیهای هفته پایانی ، همزمان خواهد بود. 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار