فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۷۳۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴
انتصابات ماههای اخیر ورزش بیش از آنکه رنگ و بوی خیرخواهی داشته باشد ظاهرا ناشی از برخی روابط و رفاقت ها است.

کیهان ورزشی-
در راستای برخی انتصابات عجیب ماههای اخیر وزارت ورزش و جوانان، امروز نیز خبر رسید که با حکم محمد پولادگر معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای، مشاور فرهنگی این معاونت منصوب شده است. بدون در نظر گرفتن شخصیت حقیقی افرادی که طی این مدت منصوب شده اند و قابل احترام هستند، با توجه به پست های گوناگون -بویژه با پسوند فرهنگی-که این افراد در دولت ها و دوران وزرای ورزش مختلف بر عهده گرفته داشته اند، این پرسش مطرح است که؛ این قبیل انتصابات چه محصولاتی در پی داشته است؟ 
تعریف کار فرهنگی از نگاه این آقایان چیست؟
آیا این حق جامعه ورزش نیست که از فهرست کارهای فرهنگی اثرگذار این منصوبان مطلع شوند؟ آیا اساسا جایگاه کلیدی و حساس مقوله فرهنگ و لزوم احیای آن که کیهان ورزشی سالهاست به آن اشاره می کند و متاسفانه جدی نیز گرفته نشده، در پس چنین انتصاباتی نهفته است یا صرفا بحث خالی نماندن برخی پست ها و صندلی ها و رفیق بازی و جلب رضایت دوستان و نزدیکان مطرح است؟
اتفاقات تلخی که این روزها در بخش های مختلف ورزش و فضای پیرامون آن بویژه مجازی رخ می دهد و حوادث زشت برخی مسابقات، ریشه در همین انتصابات و فقدان تخصص لازم نزد افراد حاضر در آن پست ها دارد که نمونه اش را در همین مسابقه اخیر تراکتور و پرسپولیس مشاهده کردیم.
امیدواریم مدیران ارشد ورزش پاسخ روشنی به این پرسش ها داشته باشند تا مشخص شود منویات آنان از این حکم هایی که صادر می کنند خیرخواهانه بوده یا ...
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار