PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۷۳۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱
اشک های «سلبریتی» حامی مردم

اشک های «سلبریتی» حامی مردم

«استیو کِر»،سرمربی «گلدن استیت» در کنفرانس خبری قبل از بازی تیمش که سه شنبه شب گذشته در آستانه بازی چهارم فینال کنفرانس غرب مقابل «دالاس ماوریکس» بود، نخواست در مورد بسکتبال صحبت کند. او گفت: بسکتبال مهم نیست. استیو کِر با اشاره به تیراندازی دسته جمعی که در مدرسه ابتدایی راب در تگزاس رخ داد، گفت: " چه حرفی برای گفتن دارم وقتی 19 کودک و دو معلم در 400 مایلی اینجا کشته شده اند. "

او به رفتار سناتورهای جمهوری‌خواه انتقاد کرد و گفت: "آن‌ها با قانون حمل اسلحه ما را به سخره گرفته‌اند. " همچنین به تعلل سیاستمداران در ممانعت از تصویب لایحه بررسی پیشینه خریداران سلاح اشاره کرد و ادامه داد : "چرا خواسته بیش از 90 درصد مردم آمریکا را زیرپا می گذارید ؟ چرا آمریکا توسط 50 سناتور نشسته در واشنگتن گروگان گرفته شده ؟ ما نمی توانیم نسبت به این مقوله بی تفاوت باشیم".وی همچنین ادامه داد : "چه زمانی قراراست کاری بکنیم؟" او سپس فریاد زد و مشت هایش را روی میز کوبید. " خسته ام. خسته ام از این که بخواهم به خانواده هایی که ویران شده اند تسلیت بگویم. ببخشید، متاسفم، از این همه سکوت ! "

او در حالی که به دوربین نگاه می کرد، ادامه داد: " از شما می پرسم:[رهبر اقلیت سنا] میچ مک کانل! از همه شما سناتورهایی که از انجام کاری در مورد خشونت و تیراندازی در مدارس و تیراندازی در سوپرمارکت امتناع می کنید، سئوال می کنم. می‌خواهید میل خود برای قدرت را مقدم بر زندگی فرزندان، سالمندان و کلیساهایمان قرار دهید؟ این چیزی است که مردم متوجه می شوند و اتفاقی است که هر هفته می افتد و بسیار رقت انگیز است. "

دیمین لی، بسکتبالیست تیم گلدن استیت نیز امروز گفت : این باورنکردنی است که اسلحه در این کشور راحت‌تر از شیرخشک پیدا می‌شود! متاسفم!

پی نوشت : رفتار«استیو کِر» بازخورد خوبی در شبکه های اجتماعی و توده های مردم داشت به طوری که حتی بسیاری از ورزشدوستان ایران نیز او را برخلاف «سلبریتی های قلابی وطنی» قهرمانی معرفی کردند که از دردهای مردم سخن می گوید .مردم تفاوت موج سواری و سیاه بازی با حمایت خالصانه را خوب می فهمند.

برچسب ها: استیو کر ، nba ، گلدن استیت
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار