PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۷۴۰۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- با اعلام دادگاه CAS، تاماش آیان رئیس سابق فدراسیون بین المللی و نیکو ولاد، نایب رئیس سابق کمیته ضد دوپینگ فدراسیون بین المللی وزنه برداری به دلیل درستکاری در روند کنترل دوپینگ چند ورزشکار و همچنین مخفی کردن تست های مثبت برخی وزنه برداران بصورت مادام العمر از فعالیت در این رشته محروم شدند.
- علی ربانی مربی بدنساز تیم اتحاد کلبا امارات شد. هدایت این تیم را فرهاد مجیدی بر عهده دارد . 
- قرارداد ماتیا دی‌شیلیو تا سال 2025 با یوونتوس تمدید شد.
 مسابقات جودو گرنداسلم مغولستان به عنوان یکی از رویدادهای کسب سهمیه المپیک پاریس 2024، با حضور 226 جودوکا شامل 145 مرد و 81 زن از 27 کشور پنج قاره جهان طی روزهای 3 الی 5 تیر به میزبانی اولانباتور برگزار خواهد شد.
- رضا عنایتی از سرمربیگری باشگاه هوادار رسما کناره گیری کرد .
- باشگاه اینتر میلان ایتالیا در تلاش است تا طی 72 ساعت آتی انتقال لوکاکو و دیبالا را قطعی کند. اینتر و چلسی اختلافی 5 میلیونی برای قیمت معامله دارند اما برای فرمول انتقال توافقات حاصل شده و به زودی انتقال تکمیل خواهد شد. برای دیبالا، نراتزوری به درخواست او نزدیک شده و طرفین به زودی توافق خواهند کرد. مشکلی از این بابت وجود ندارد.
- مقامات باشگاه استقلال خوزستان نسبت به رای کمیته انضباطی فوتبال مبنی بر کسر سه امتیاز از این تیم در شروع فصل آتی واکنش نشان دادند.
- سجاد شهبازاده مهاجم سپاهان پس از سه سال حضور در تیم اصفهانی ، به تیم سابق خود یعنی استقلال پیوست. وی قبل از اعزام به خارج و حضور در تیم سپاهان ، عضویت استقلال را بر عهده داشت.
- محمد خدابنده‌لو هافبک فصل گذشته ذوب آهن و تیم ملی امید به گل‌گهر سیرجان پیوست.
- طبق نظر دادگاه CAS؛ رای پرونده استراماچونی روز جمعه اعلام خواهد شد و اگر رای به تعویق بیفتد، تاریخ جدید، اعلام می گردد. همچنین رای‌کامل پرونده پادوانی مدافع سابق آبی‌ها نیز 17 تیر اعلام می‌شود.
- فصل آتی مسابقات لیگ برتر فوتبال انگلیس قرعه کشی شد ، بر این اساس دربی‌های مهم و رفت و برگشت این لیگ طبق تاریخ زیر برگزار می شود : اورتون با لیورپول 12 شهریور ، آرسنال با تاتنهام 9 مهر ، منچستر سیتی با منچستریونایتد 9 مهر ، تاتنهام با آرسنال 24 دی ، منچستریونایتد با منچسترسیتی 24 دی ، لیورپول با اورتون 22 بهمن
- عصر روز پنج شنبه هواداران تیم استقلال به دلیل تاخیر در انتخاب سرمربی مقابل ساختمان این باشگاه شعار اعتراض سر دادند.
- همزمان با برپایی مراسم قرعه کشی ، از توپ لیگ برتر انگلیس برای فصل جدید رونمایی شد.
- بازیکنان تیم فوتبال اسپاد تهران در هفته 25 رقابت های لیگ دسته دوم ایران ، به دلیل نداشتن لباس یک دست ، از لباس دوم حریف خود تیم شاهین بندرعامری استفاده کردند. 
- به دنبال تصمیم قطعی شکیرا خواننده معروف کلمبیا برای ترک اسپانیا و عزیمت به کشورش ، به احتمال زیاد ، جرار پیکه مدافع تیم فوتبال بارسلونا و همسر شکیرا نیز به خاطر فرزندان مجبور است با او به قاره آمریکا برود .
- روزنامه پرتغالی ABola در گزارشی به سفر ژوزه مورایس پرتغالی به اصفهان برای انجام آخرین مذاکرات و همچنین بازدید از امکانات باشگاه سپاهان پرده برداشته است.
- به دنبال استعفای پیمان حسنی از سمت دبیر فدراسیون پینگ پنگ ، با حکم علیقارداشی ، رئیس فدراسیون ، حدادگر ، به عنوان سرپرست دبیری تنیس روی میز منصوب شد . وی قبل از این رئیس هیات پینگ پنگ استان سمنان بود ، پست دبیری فدراسیون تنیس روی میز در زمان ریاست پنج ساله علیقارداشی ، تاکنون سه بار تغییر داشته است ، قبل از حسنی ، این مقام در اختیار محمود نظری یکی از چهره های پرتلاش این ورزش بود ، او به دلیل اختلاف با علیقارداشی از سمت خود کناره گیری کرد. 

*کامبیز هوشمند 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
آرمان
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
0
0
بسیار کامل و عالی ممنون از کیهان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار