PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 24 2024
کد خبر: ۷۴۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲
فدراسیون جهانی وزنه‌برداری با پذیرفتن مدیریت جدید فدراسیون ایران حق رای را از علی مرادی گرفت.
کیهان ورزشی- 

به نقل از Insid the games، علی مرادی رئیس سابق فدراسیون وزنه‌برداری کشورمان پس از برکناری و ابطال انتخابات با حکم دیوان عدالت اداری از نامزدی برای انتخابات ریاست فدراسیون جهانی وزنه برداری کنار رفت. مرادی که در یک سال گذشته مورد انتقاد چهره‌های مطرح وزنه‌برداری ایران قرار گرفته بود، به طور موقت جای خود را به سجاد انوشیروانی دارنده مدال نقره المپیک 2012 لندن داد. شکایت رسمی انوشیروانی منجر به صدور حکم دیوان عدالت اداری شد.

انتخابات ریاست فدراسیون جهانی وزنه‌برداری در حالی امروز و فردا در پست‌های مختلف به میزبانی آلبانی برگزار خواهد شد که علی مرادی بدون حمایت فدراسیون ملی خود اجازه شرکت در انتخابات را نخواهد داشت. در طول چند هفته اخیر اعتراضات وسیعی از سوی وزنه‌برداران علیه علی مرادی و همچنین امکانات تمرینی صورت گرفته بود. 

این سایت خارجی در ادامه گزارشات خود در خصوص علی مرادی اشاره‌ای هم به خبر منتشر شده در خبرگزاری فارس داشت و نوشت: دادگاه حکم داد که مرادی به دلیل مشکلاتی که در انتخابات فدراسیون داشت نمی‌تواند به عنوان رئیس ادامه دهد. انوشیروانی از روند رای‌گیری شکایت و دادگاه انتخابات را باطل کرد.

درخواست تجدیدنظر مرادی ناکام ماند و دادگاه تصمیم گرفت که او «دیگر صلاحیت ریاست فدراسیون را ندارد».


نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار