PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۷۴۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد، با آمدن مربیان خارجی و همچنین جذب بازیکنان باقیمانده تمرینات سرخپوشان شروع خواهد شد.
کیهان ورزشی-

یحیی گل‌محمدی درباره زمان شروع تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس برای حضور در فصل جدید، اظهار داشت: قرار بود از فردا تمرینات را شروع کنیم، اما به دلیل تکمیل نبودن تیم، شروع کارمان به تعویق افتاد. برخی نفرات کادر تیم هنوز در تهران نیستند و صبر می‌کنیم با حضور آنها تیم تکمیل شود و بعد استارت بزنیم.

گل‌محمدی درباره عملکرد پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات خاطر نشان کرد: از درویش و همه مدیران باشگاه تشکر می‌کنم که تا به اینجا زحمات زیادی کشیده‌اند و همانطور که قبلاً گفتم شروع خوبی در نقل‌وانتقالات داشتیم، اما هنوز کار برای ما تمام نشده است و در بعضی از پست‌ها نیاز مبرم به بازیکن داریم. امیدوارم که در این چند روز در این بخش هم کار به خوبی پیش برود.

وی در پاسخ به این سؤال که «در چه پُست‌هایی به بازیکن نیاز دارید؟»، تصریح کرد: قبلاً هم گفته بودم که یک مهاجم داخلی و یک خارجی می‌خواهیم. اکنون با جذب نشدن گزینه‌های داخلی دو مهاجم خارجی می‌خواهیم. در پست هافبک دفاعی هم به یک بازیکن نیاز داریم و برای این پست‌ درخواست تمدید با رضا اسدی را دادم. یکی دیگر از دلایل تأخیر در شروع تمرینات همین بود که هنوز این بازیکنان جذب نشده‌اند و دوست داریم که تمام تیم در آغاز تمرین کنار هم باشند و بدنسازی را با ترکیب کامل بازیکنان شروع کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه آیا طلب بازیکنان و مسائل مالی هم در شروع نشدن تمرینات دخیل بوده است، گفت: من در جلسات گذشته با آقای درویش راجع به این مسئله صحبت کردم و از باشگاه خواستم که در فصل جدید دیگر شاهد مشکلات مالی گذشته نباشیم و آقای درویش هم قول داد که امسال مسائل مالی به حداقل برسد و تیم از این نظر دغدغه‌ای نداشته باشد. دلیل تأخیر در شروع تمرینات هم مسئله مطالبات نیست هر چند می‌دانم مدیریت در تلاش است این مشکل را هم به‌زودی حل کند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار