PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۷۴۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- تیم والیبال جوانان ایران برای کسب آمادگی بیشتر به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی بحرین و همچنین حضور در جام کنفدراسیونهای آسیا در کشور اسلوانی اردو زد و دوبازی دستگردی برگزار کرد.
- روزبه جشمی مدافع میانی آبی‌پوشان پایتخت قرارداد خود را به مدت دو فصل با استقلال تمدید کرد.
- رضا شکاری مهاجم فصل گذشته گل‌گهر زمان قرارداد خود را با این باشگاه به مدت دو فصل دیگر افزایش داد . 
- مدیران باشگاه استقلال  با مدیر برنامه‌های کاوه رضایی به مذاکره نشستند که روند مثبتی را در پی داشت. این مذاکرات امروز نیز برای توافق بر سر برخی جزییات ادامه پیدا کرد و در نهایت دو طرف به توافقات نهایی رسیدند. قرار است این قرارداد دو ساله با امضای کاوه رضایی قطعی و به صورت رسمی اعلام شود.
- تیم ملی تکواندوی ایران در بدترین نمایش خود طی بیست سال گذشته از رفتن به روی سکوی اول تا سومی آسیا بازماند تا بیژن مقانلو در نخستین آزمون خود پس از بدست گرفتن هدایت تیم ملی، نتیجه‌ای ضعیف را رقم بزند ماندن او در مقام سرمربی بستگی به نظر ساعی رئیس فدراسیون دارد.
-  صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در خصوص دیدار با توماس باخ رییس IOC گفت: انتظار ما از رئیس کمیته بین‌المللی المپیک این است که مداخله موثری برای رفع تعلیق جودو داشته باشد تا این رشته المپیکی بتواند در بازی‌های آسیایی هانگژو و المپیک پاریس حضور پیدا کند.
- با  اعلام فدراسیون جهانی دو و میدانی مهدی پیرجهان موفق شد جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان جهان (اورگان 2022) را به دست آورد.
 - تیم بسکتبال نوجوانان دختر ایران در آخرین دیدار از رقابت‌های قهرمانی زیر 16 سال آسیا به مصاف قزاقستان رفت و با نتیجه 57 بر 36 پیروز شد. بدین ترتیب ملی پوشان کشورمان عنوان پنجم رقابت‌های قهرمانی دسته B آسیا را کسب کردند
- طی مذاکرات صورت گرفته از سوی جواد نصیری نماینده تام الاختیار IFMA در ایران و نایب رییس فدراسیون آسیایی موی تای FAMA با فدراسیون بین المللی موی تای (ایفما)، اسامی تیم سه نفره کشورمان شامل دو زن و یک مرد جهت حضور در  رقابت‌های ورلد گیمز اعلام شد. 
- سید جلال حسینی کاپیتان و بازیکن چندین ساله قرمزپوشان تهران با حضور در ساختمان باشگاه پرسپولیس جلسه‌ای را با محمد محمدی معاون این تیم برگزار کرد و سپس قرارداد خود را به عنوان مربی برای یک فصل با پرسپولیس امضا کرد.
-  باشگاه استقلال با رافائل سیلوا مدافع برزیلی خود ،  برای‌تمدید قرارداد به مدت دو فصل ،  رسما به توافق نهایی رسید.
- مدیران عامل شرکت ورزشی فرهنگی پرسپولیس و بانک شهر، روز چهارشنبه ، در مراسمی با حضور خبرنگاران، قرارداد همکاری را به امضاء رساندند.
- رضا اسدی هافبک فصل گذشته پرسپولیس که قراردادش با این تیم به پایان رسیده در تفکرات یحیی گل محمدی برای فصل آینده جایی ندارد و جدایی‌اش از پرسپولیس قطعی است.
-  انتقال آزاد دی ماریا بازیکن تیم ملی آرژانتین  به یوونتوس با دستمزد حدود شش میلیون یورویی در حال نهایی شدن است.
-  روملو لوکاکو بلژیکی برای عقد قرارداد با اینتر و انجام تست های پزشکی وارد میلان شد.
- مدیران باشگاه استقلال برای حفظ امیرحسین حسین زاده هافبک هجومی و گلزن خود مبلغ ده میلیارد را برای تمدید قرارداد به وی پیشنهاد داده اند . 
- رودی گارسیا سرمربی سابق رم، مارسی و لیون هدایت النصر عربستان را برعهده گرفت. 
- علیرضا صمیمی دروازه‌بان پرافتخار تیم ملی فوتسال ایران با انتشار متنی از تیم ملی خداحافظی کرد.
- تيم ملى فوتبال زنان سوئد در ديدارى دوستانه با نتيجه سه بر یک  برزيل را شكست داد تا آمادگى خود را به رخ رقيبان حاضر در يورو بكشاند.
- ژاوی سیمونز هافبک جوان پاری سن ژرمن با عقد قراردادی تا سال 2027 راهی آیندهوون شد .
- سون بوتمن مدافع هلندی لیل با عقد قراردادی به ارزش 37 میلیون یورو به نیوکاسل پیوست .
- دولت طالبان در افغانستان که مخالف پخش زنده مسابقات جام جهانی 2022 قطر بود ، حالا اعلام کرد با پخش تلویزیونی این رقابت‌ها مشکلی ندارد . 
- ثوری،  رئیس فدراسیون بوکس در پاسخ به انتقاد جمعی از پیشکسوتان این ورزش گفت : پا به سن گذاشته اید و دوران قهرمانی تان تمام شده ، لطفا بس کنید ! 
-  کمپ تمرینی بین المللی کاراته جوانان از روز دوشنبه در شهر «پورِچ» کرواسی با حضور کاراته هایی از سراسر جهان، تحت نظارت فدراسیون جهانی  آغاز شد. در تداوم برنامه های توسعه‌ای WKF و در روز پایانی این‌ کمپ تمرینی، پنجشنبه , 9 تیر , مسابقات رده های سنی زیر 21 سال و همچنین زیر 12 سال برگزار خواهد شد. 

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار