PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۷۴۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹
مهدی مهدی‌پور با انتشار یک استوری به شایعه اختلافش با مدافع سرباز استقلال پایان داد.
کیهان ورزشی-  

مهدی مهدی‌پور، هافبک استقلال پس از قطعی شدن حضورش در این تیم تا سال 1403 استوری‌ای با مضمون « به ما یاد دادن خانواده مهم‌ترین چیز تو زندگیه، آدم خانواده خودشو رها نمیکنه که با پولدارا زندگی کنه» منتشر کرد که برخی تصور کردند او با این استوری به محمد دانشگر که در همان روز با قراردادی سه ساله از استقلال به سپاهان پیوست، کنایه زده است.

پس از این اتفاق سیاوش یزدانی، مدافع سرباز آبی پوشان هم این توییتی با مضمون « بازیکن تعصبشو تو زمین نشون میده، نه تو شبکه‌های مجازی...! این کارا آخر و عاقبت نداره دوست من ما که می‌دونیم چه خبره تو دل شما خود شیرین‌های مجازی» منتشر کرد که البته افراد زیادی آن را به واکنش یزدانی به استوری مهدی پور نسبت دادند.

البته مهدی‌پور پس از رسمی کردن عقد قرارداد جدید خود با استقلال در جمع خبرنگاران درباره حواشی پیش آمده اظهار داشت: با یزدانی صحبت کردم. صمیمی‌ترین دوستانم در استقلال سیاوش و محمد بودند. رمز موفقیت استقلال برای رسیدن به قهرمانی یکدلی و رفاقت‌ بود. یزدانی گفت منظورش من نبوده، ناگفته نماند موضوع از استوری من شروع شد، در صورتیکه زمان استوری گذاشتن اصلاً دانشگر در ذهنم نبود. درباره اتفاقی که برای خودم افتاد استوری گذاشتم. از هواداران می‌خواهم قدردان دانشگر باشند و گل او در دربی را فراموش نکنند. ما شب گذشته با هم صحبت ‌کردیم و هیچ مشکلی بین من، یزدانی و دانشگر وجود ندارد.

با این صحبت‌ها مشخص شد مهدی‌پور قصدی برای کنایه زدن به دانشگر نداشته و البته این بازیکن مدعی شد منظور یزدانی نیز از آن توییت واکنش به صحبت‌هایش نبوده است.

امروز هم مهدی‌پور با انتشار یک استوری در کنار یزدانی که مربوط به شب جشن قهرمانی استقلال است و استفاده از هشتگ داداش نوشت: «حاشیه حوالیه تیم ممنوع» تا ثابت کند اختلافی با یزدانی ندارد.

با این اتفاقات حواشی مجازی مربوط به ستاره‌های استقلال هم به پایان رسید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار