PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۷۵۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۷
وزیر ورزش و جوانان خبرهای مربوط به حضورش در انتخابات کمیته ملی المپیک را شایعه خواند و گفت: در حال حاضر به عنوان وزیر ورزش به مردم خدمت می‌کنم.
کیهان ورزشی-
حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در گفت‌‌وگو با خبرگزاری خانه ملت در مورد دستمزد نجومی سرمربی سابق تیم ملی فوتبال (ویلموتس) که در تاریخ فوتبال بی‌سابقه بود، گفت: حکم و نامه عاملان این پرونده مورد رسیدگی قرار گرفته است. این قرارداد در دوران وزارت بنده منعقد نشده و مربوط به سال‌های گذشته است. از مدتی قبل رسیدگی به این موضوع آغاز شده و در حال طی کردن مراحل رسیدگی است.

عضو کابینه دولت سیزدهم در مورد مقصران و عوامل اصلی پرونده ویلموتس که سودای بازگشت به فوتبال را دارند، گفت: در این راستا اطلاعاتی به بنده نرسیده است.

وزیر ورزش و جوانان درباره خبرهایی درباره ورودش به انتخابات کمیته ملی المپیک و در اختیار گرفتن کرسی ریاست این کمیته گفت: این صحبت‌ها شایعه است. در حال حاضر به عنوان وزیر ورزش به مردم خدمت می‌کنم.

سجادی در مورد انصراف تیم ملی امید از بازی‌های اسلامی، تأکید کرد: به واسطه خبرهای منتشر شده، شب گذشته از این ماجرا مطلع شدیم و براساس اخبار نمی‌توان در این مورد اعلام نظر کرد. از طرف فدارسیون فوتبال این موضوع به صورت رسمی اعلام نشده است.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه یادآور شد: انصراف تیم ملی امید از بازی‌های اسلامی مسئله‌ای کاملا فنی است. باید فدراسیون پاسخگو آن باشد و بنده به عنوان وزیر نمی‌توانم روی اخبار منتشر شده اظهار نظری داشته باشم. باید این موضوع به صورت رسمی به وزارتخانه اعلام شود، در این صورت اگر نیاز به همفکری وزارتخانه باشد با همفکری می‌توانیم به مسئله ورود جدی داشته باشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار