PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۷۵۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳
کاندیدای مافیای فوتبال را هرچه سریعتر محاکمه و ردصلاحیت کنید!کیهان ورزشی-

ما اینجا ،نه به موضع گیری و متن مشترکی که برخی بازیکنان منتشر کرده اند، کاری داریم، ونه به اظهارات نمایندگان محترم مجلس شوری اسلامی درباره مسببان پرونده ننگین و زیانبار ویلموتس و نه به چیز دیگر، ما حرف همیشگی خود را می زنیم و می گوییم جریان مافیایی که از بیست، بیست و پنج سال پیش ، در سایه خوش خیالی یا بی خیالی و وادادگی بعضی مسئولان ورزش و فوتبال، میکرب وار به جسم و جان فوتبال ما رخنه ونفوذ کرده، اینک کاملا بر کلیت آن تسلط یافته و مجمع و هیات رییسه و رییس و سرمربی و کاردرفنی تیم ملی و در دعوت از بخش عمده ای از بازیکنان به اردوی تیم ملی و خط خوردن و بازی کردن و ارنج و تعویض و... بازیکنان وحتی نفوذ وخط دهی در بسیاری از باشگاه های فوتبال در رده های مختلف و... بالاخره تعیین نرخ کف وسقف نقل و انتقالات و...با تصمیم و اراده آنها تعیین می شود. 
این جریان که رییس سفارشی خود به مجمع اسفند ۹۹ را،به دنبال کثافتکاری که در اردوی تیم ملی رخ داد وبعضی هنجار شکنی و ارزش ستیزی های دیگر و...که اهالی فوتبال کاملا در جریان آن هستند، معزول و برکنار شده دید و... بعد با هجمه واعتراض جریانات هشیار و آگاه به رخنه دلالی وقیح وافسارگسیخته در تیم ملی روبروشد که مثلا ! سرمربی تیم ملی را ابزار وآلت بی اراده و تحت اختیار دلال های پیشانی سفید و بدنام می دانست،( و می داند) و... سخت موقعیت خود را در خطر دید و به تکاپو وتلاش افتاد که در آینده وضع از این بدتر وخرابتر نشودو چون انتخابات نزدیک شد دست به دامان امتحان پس داده های رفوزه ای شد که اولا به خاطر پرونده ویلموتس ، مطالبه عمومی این است که باید در محکمه حاضر شده و جوابگوی عملکرد فاجعه بار خود باشند، و ثانیا اهالی ورزش و همین کیهان ورزشی خوب می داند که این عناصر ظاهر الصلاح که به راحتی و با حق به جانبی هرجالازم باشد پای انقلاب و شهدا و جانبازان و... را به وسط می کشانند و با لحنی تهدید کننده و مثلا درلفافه! خود را مورد حمایت بعضی ارگان ها و نهادهای انقلابی معرفی می کنند، چه نقش مخربی دروضعیت فرهنگی ورزش داشته و چگونه سخاوتمندانه به پای جریانات فرصت طلب وعناصر آلوده رسانه ای که کوچکترین اعتقاد وتعلقی به ایران و انقلاب و مردم و ارزش های فرهنگی و هنجارهای اجتماعی و...ندارند، پول و امکانات وفرصت ریخته تا...آنها با خاطر جمع ریشه فن وفرهنگ و حرمت واخلاق را در ورزش بسوزانند و... این جریانات و عناصر همان کسانی هستند که سراغ این رفوزه های لازم المحاکمه رفته و..‌ می خواهند آنها را برای تداوم حاکمیت نحس وویرانگر خودبر فوتبال مستعد کشورمان،رییس کنند. 
با توجه به سوابق ، به جرات می توانیم بگوییم، آنها خیلی از مقدمات را فراهم کرده و رای اکثریت مجمع( همان مجمعی که به خاطر انتخاب ۹۹ خود ،باید به سهم خود به ملت پاسخگو باشد) را هم پخت وپز کرده اند و...عرض کردیم ما به موضع گیری بعضی بازیکنان فوتبال( عمدانمی نویسیم ملی پوش، چون فعلا کسی در مرحله جدید به تیم ملی دعوت نشده) و اظهارات نمایندگان محترم و... کاری ندارین، ما حرف همیشگی خود را می زنیم وآن اینکه فوتبال گرفتار جریانات کثیف مافیایی است و باید هرچه سریعتر آن را نجات داد، اینک فرصت خوبی است، علاقمندان و اهالی فوتبال از مطرح شدن بازگشت بعضی افراد رفوزه به ریاست فوتبال عصبانی و برآشفته اند، دولت پای کار است و وزیر ورزش تلویحا موضع خود و دولت را در بحث"سونامی ویلموتس" اعلام کرده، نمایندگان ملت با نگاه به منافع ملی ، بعضی" افتخارات قلابی" فوتبال را صریحا محکوم کرده و خواستار محاکمه آنها شده، رسانه ها ،حتی بعضی شبکه های سازشکار تلویزیون( احتمالا به آنها تذکر داده شده) و..‌ همه درباره ،افراد مورد حمایت مافیای رسوای فوتبال ، متفق القول وخواهان محاکمه وردصلاحیت آنها هستند، امیدواریم دستگاه قضا و کسانی که وظیفه دارند به مطالبه مردم علاقمند به ورزش احترام بگذارند ونظرات کارشناسی و دلسوزانه را بر هو وجنجال و هوچیگری عده تی معلوم الحال، دراولویت قرار دهند. انشاالله

*سید محمد سعید مدنی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار