PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۷۵۸۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۹
 کیهان ورزشی-

در فواصل مختلفی که با عناوین مختلف در فدراسیون فوتبال حضور داشته اید در صحبتهایتان از خرد جمعی حرف زده‌اید. البته عقبه اجرایی شما را در آن دوره وقت نداشتم دنبال نمایم که این لفظ زیبا در کارهایتان لحاظ شده یا فقط در حد زیبایی عنوان شده است؟ ولی حداقل چند صباحی که در دوره جدید رئیس فدراسیون شده‌اید در عمل نشان داده‌اید که این موضوع در حد حرف بوده است.
درست است که دغدغه همه اهالی فوتبال در زمان موجود سرمربی تیم ملی است و شما نیز به ظاهر دست روی این موضوع گذاشته‌اید.
جناب آقای تاج، رئیس فدراسیون فوتبال همانند تمام دنیا در برهه اول باید بازوی مشورتی خود را انتخاب و سپس در خصوص مسائل فنی تصمیم‌گیری نماید.
بنابراین یا باید نسبت به انتخاب اعضای جدید کمیته فنی اقدام و یا حداقل با اعضای قبلی به‌ظاهر هم که شده بود مشورت می‌نمودید تا اعضاء نظرات خود را برای جناب‌عالی بازگو می‌نمودند.
تا آنجائیکه بنده اطلاع دارم نسبت به انتخاب کمیته فنی اقدامی صورت نگرفته است بنابراین با اعضای کمیته فنی قبلی که حدود چندین قرن در مجموع سوابق و تجربه در این خصوص دارند  حتی به‌ظاهر مشورت می‌نمودید.
واقعاً آقایان مظلومی- مدیر روستا- استیلی- محصص و عزت‌الهی لایق مشورت نبودند؟ چند نفر در ایران سوابق حمید استیلی  سرپرست تیم ملی که انتخاب خود فدراسیون می‌باشد را دارند؟ آیا جا نداشت حداقل با ایشان پیرامون تیم ملی و مسائل آن مشورت کنید؟
جناب آقای تاج، به نظرم خرد جمعی از دیدگاه جنابعالی با خرد جمعی که مبنای واقعی آن مشورت با اهالی فوتبال می‌باشد فاصله دارد و چنانچه خرد جمعی شما مسائل سیاسی را مقدم بر مسائل فنی می‌داند برای اینجانب و اهالی فوتبال قابل فهم نیست. البته گفتنی های زیادی هست، چه درباره شما و چه درباره هیات رئیسه‌ای که هیچگونه اختیار و توانی در رابطه با تصمیم‌گیری‌ها نداشت و ندارد.
 در هر صورت امیدوارم که عزت ایران و تیم ملی حفظ شود.
*ابراهیم قاسمپور(عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال)
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
جناب قاسمپور واقعا مجترمند. اما ای کاش زمانیکه فدراسیون قبلی مشورت شما را زیر پاگذاشت استعفا میدادید. همه تان . شما خودتان برای خودتان ارزش قائل نشدید. تاج چه کار کند؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار