PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۷۶۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳
مدیر صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال توضیحاتی درمورد آخرین اقدامات برای رفع تعلیق این کمیته ارائه کرد.
کیهان ورزشی- 

مصطفی زارعی، مدیر صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال در یک برنامه رادیویی در خصوص رفع تعلیق از لیگ قهرمانان اظهار داشت: حدود ۵۰ روز پیش با برنامه شما صحبت کردیم و یک هفته بعد تمام مدارک را برای AFC ارسال کردیم. هفته گذشته هم پیگیری کرده و به ما قول تسریع در بررسی مدارک را دادند. 

وی ادامه داد: باید ثابت کنیم استانداردهای لازم را داریم. حسن نیت از سمت ما باید اثبات شود. ارتباط خوبی هم شکل گرفته است. هفته آینده به سمیناری در مالزی می‌روم و رایزنی بیشتری خواهیم کرد. تا یک ماه آینده حتما به ما جواب می‌دهند. 

مدیر صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال در مورد گرفتن مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها تصریح کرد: چندین سال است صحبت از حرفه‌ای شدن می‌زنیم اما نقصان داریم. به فدراسیون فوتبال پیشنهاد دادیم که مجوز ملی و استانداردهایی را تعریف و مشکلات را با برنامه‌ریزی رفع کنیم. بر اساس معیارهای ورزشی، باشگاه‌ها باید آکادمی داشته و برنامه‌های توسعه مشخص باشد. معیار پرسنلی می‌گوید باید پرسنل صاحب صلاحیت باشد و مدیرعامل و اعضا مشخص شود. در این مسیر به باشگاه‌ها کمک می‌کنیم. رویکرد باشگاه‌ها نسبت به سال گذشته بسیار تغییر کرده است. جلسات ۴-۵ ساعته باهم داشتیم تا به صدور مجوز برسیم. در کنار باشگاه‌ها کمک می‌کنیم تا بر اساس واقعیت‌ها تصمیم بگیریم. 

زارعی تصریح کرد: معیار بعدی معیار زیرساختی است و به استانداردهای ورزشگاه بازمی‌گردد. ایمنی و امنیت، رختکن و نیمکت، وضعیت چمن و ... دغدغه همه بحث صدور مجوز است. نباید اجازه دهیم این اتفاق دوباره تکرار شود. ورزشگاه آزادی مشکلاتی دارد که با استانداردها فاصله داشته و همه باید تلاش کنیم. 

وی در پایان درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس گفت: با اقداماتی که انجام می‌شود به امید خدا مشکلی نخواهیم داشت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار