PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۷۶۱۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک مدعی است قوانین و مسائل مربوط به مسابقات لیگ برتر تنها با نظر مسئول برگزاری این رقابت‌ها به اجرا در می‌آید.
کیهان ورزشی-

 سیدمهدی رحمتی در نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم اراک - ملوان اظهار داشت: ابتدای باید به مسئله مهمی اشاره کنم. 10 روز قبل مصاحبه‌ای کردم و خواستار روشن شدن برخی اتفاقات در هفته ششم شدم. من در مورد بازی ملوان - فولاد که به دلیل بدی هوا لغو شد، سؤال کردم اما آقای سهیل مهدی (رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ) با خنده رد شد! این سؤال بیشتر مربیان بود که چرا بازی فولاد - ملوان لغو شد؟

وی در ادامه افزود: مثل همین اتفاق زمانی افتاد که من در پدیده بودم و در روز بازی پیکان - پدیده بارندگی شدید بود که در دقیقه 15 به دلیل بارش شدید باران بازی لغو شد، اما ولی به خواست آقای مهدی بازی فردا از دقیقه 15 ادامه پیدا کرد.

رحمتی خاطر نشان کرد: سهیل مهدی تماس گرفت و گفت اگر ملی‌پوشان فولاد خط بخورند بازی ملوان - فولاد قبل از این بازی برگزار می‌شود، ولی هنوز این اتفاق نیفتاده است! این سؤال را از آقای سهیل مهدی پرسیدم و وی با شوخی و خنده از این مسائل رد شد. به‌عنوان سرمربی یک تیم حاضر در لیگ برتر و نیز بقیه باشگاه‌ها همانطور که داریم وقت و هزینه صرف می‌کنیم و هوادار داریم، سؤالاتی داریم که باید پاسخ قانع‌کننده‌ای به سؤالات‌مان داده شود و شفاف توضیح بدهند چرا بازی فولاد - ملوان لغو شد در حالی که هم سرمربی و هم بازیکنان ملوان گفتند شرایط عادی است.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک یادآور شد: حالا آن روز لغو شد، ولی باید 24 ساعت بعد بازی برگزار می‌شد که حتی برای 24 ساعت بعد هم صبر نکردند ببینند وضعیت آب و هوا به چه شکل است و بازی را لغو کردند.

وی ادامه داد: نمی‌دانم قانون برای یکسری تیم‌های خاص اعمال می‌شود یا فقط مختص ماست که باید این شرایط را تحمل کنیم. آقای مهدی با خود من تماس گرفت و گفت اگر بازیکنان فولاد از تیم ملی خط بخورند بازی فولاد مقابل ملوان قبل از بازی آلومینیوم - ملوان انجام می‌شود و دیدیم بازیکنان فولاد از تیم ملی خط خوردند، ولی در تعطیلی 20 روزه لیگ این بازی عقب‌افتاده انجام نشد، چه بسا این بازی می‌توانست تأثیر مستقیمی روی بازی فردای ما داشته باشد و اتفاقاتی که در آن بازی رخ می‌داد روی بازی فردای ما تأثیر می‌گذاشت.

رحمتی خاطر نشان کرد: بعد از اینکه بازی را برگزار نکردند آقای کی‌روش را بهانه کردند و اعلام شد برنامه دارد که ما بی‌خبر هستیم از این برنامه و صبح امروز آقای نبی در برنامه زنده تلویزیونی گفت آقای کی‌روش با تمام باشگاه‌ها و مربیان لیگ برتری صحبت کرده است برای بازی‌های هفته‌های هفتم و هشتم، ولی با من که یکی از سرمربیان لیگ برتری هستم نه مکاتبه‌ای داشته‌اند و نه تماسی گرفته شده است. نمی‌دانم با بقیه همکارانم صحبتی شده است یا نه، ولی این بحثی بود که آقای نبی کرد و عملاً چنین اتفاقی نیفتاده است.

وی همچنین یادآور شد: سال‌های قبل هم تیم ملی و سرمربی تیم ملی داشتیم، ولی این مشکلات و اتفاقات در لیگ ما نبود. من از آقای تاج درخواست دارم به مسئله ورود کند. از ایشان که گفته است می‌خواهد در فدراسیون و فوتبال، تحولات و تغییرات اساسی انجام دهد خواهش می‌کنم به این موضوع ورود کند و اینکه همه مسائل لحاظ شود.

رحمتی اضافه کرد: آقای سهیل مهدی پاسخ سؤال من را نداد. از آقای کشوری فر به‌عنوان مسئول سازمان لیگ درخواست دارم به این موضوع ورود کند و پاسخ دهند چرا در لیگ ما چنین اتفاقاتی می‌افتد و عملاً تمام قوانین طبق دلخواه آقای مهدی و همکارانش پیش می‌رود و آنچه وی در نظر می‌گیرد باید اتفاق بیفتد؟!

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک با اشاره به بازی فردا گفت: در مورد بازی فردا باید بگویم بعد از بازی سپاهان یک مرخصی کوتاه به بازیکنان دادیم و بعد از آن تمرینات را شروع کردیم. از شرایط کلی تیم راضی هستم. ما دو بازی تدارکاتی داشتیم که بچه‌های تیم خیلی خوب، قوی و محکم تلاش و تمرین کردند. ما تمام شرایط بازی فردا را توضیح دادیم و شاگردانم با آگاهی کامل نسبت به مسابقه وارد زمین می‌شوند.

رحمتی خاطرنشان کرد: ملوان تیمی خوب و مردمی است و بازی سختی با این تیم داریم. با همت بازیکنان و لطف خدای بزرگ ان‌شاءالله اولین برد خانگی خود را فردا جشن خواهیم گرفت.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
0
0
میخواهید با نظر شما باشد.چطوره؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار