PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۷۶۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۴
در ادامه مسابقات هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال تیم آلومینیوم اراک مقابل نساجی مازندران به پیروزی رسید.
کیهان ورزشی-

در ادامه هفته یازدهم لیگ برتر تیم آلومینیوم اراک از ساعت 17:30 در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک به مصاف تیم نساجی مازندران رفت که  مسابقه با نتیجه 3  بر صفر به سود آلومینیوم اراک به پایان رسید.

با این برد آلومینیوم اراک 16 امتیازی شد و به رده پنجم جدول صعود کرد. نساجی هم با همین امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد. نساجی چهارشنبه آینده در مسابقه سوپرجام که در کرمان برگزار خواهد شد به مصاف استقلال می‌رود. 


*آلومینیوم اراک(2) 3      -نساجی مازندران(0) صفر

گل ها:محمود قائد رحمتی(15) ، زاپاتا(26) و سجاد آقایی(89)

پاس گل ها : حسینی(15) ، آزادی(26) و موسوی(89)

داوری متوسط امیرعرب براقی باکمک هادی طوسی و مرتضی سلمان نژاد

اخطار:محمد زاده و حسینی از آلومینیوم 

اخراج: سعید غلامعلی بیگی(30) از نساجی

بدون تماشاگر

زمین:هموار، هوا:سرد

ورزشگاه امام خمینی اراک- جمعه 6 آبان 1401 -ساعت 17:30


*آلومینیوم:  حسین پورحمیدی(3)، امیرمحمد هوشمند(3)، وحید محمدزاده(3)، میلاد فخرالدینی(کاپیتان-3)، سید محمداحسان حسینی(3) (89- احمدرضا جلالی)، مصطفی احمدی(3)، امیر نوری(3)( 75-امین جهان کهن)(2)، محمود قائدرحمتی(4)، هانسل زاپاتا(4) (88- سجاد آقایی)(4)، رضا جبیره(3) (75-یوئل)(2) و محمدرضا آزادی(4) (88-مهران موسوی (3)(


سرمربی: سید مهدی رحمتی

*نساجی:  علیرضا حقیقی(3)، حامد شیری(کاپیتان-3)، سید علیرضا ابراهیمی(3)(۷۷-سیداحمد موسوی)(2)، سعید غلامعلی‌بیگی(2)، علی شجاعی(3) (78-علی داوران)(2)، مهرداد عبدی(3)، محمد شریفی(2) (46- ایوب کلانتری)(2)، صابر حردانی(3) (82- مسعود شجاعی)(2)،حسین زامهران(2) (46- امیرمهدی جانملکی)(2)، رضا جعفری(3) و کریم اسلامی(3)


سرمربی:حمید مطهری

نگاه کلی:آلومینیوم شروعی قابل توجه داشت و در همان 26 دقیقه ابتدایی مسابقه به 2 گل رسید و از حریفش پیش افتاد. زاپاتا بازیکن خارجی آلومینیوم روی به ثمر رساندن این 2 گل تاثیرگذار بود. خط دفاع نساجی عملکرد ضعیفی داشت و این تیم در ادامه 10 نفره و کارش سخت شد.آلومینیوم با برتری ،نیمه اول را به پایان رساند.آلومینیوم در نیمه دوم هم با 10 نفره شدن نساجی هجومی بازی کرد و به دنبال زدن گل سوم بود که در دقیقه 89 با گل زیبای آقایی به هدفش رسید تا یک برد جانانه را کسب کند و به تعطیلات لیگ برود. نساجی 10 نفره در نیمه دوم هم دست و پا بسته بود.

شرح گل ها: دقیقه 15 اوت دستی بلند زاپاتا از جناح چپ با ضربه سر حسینی برای قائد رحمتی مهیا شد و او هم توپ را با ضربه سر وارد دروازه نساجی کرد.دقیقه 26 ارسال بلند محمدزاده از میانه زمین با ضربه سر آزادی همراه شد و زاپاتا با استفاده از فضای پشت مدافعان با یک ضربه فنی گل دوم اراکی ها را به ثمر رساند.دقیقه 89 ضربه قیچی  برگردان آقایی چسبیده به شش قدم که روی پاس موسوی که با ضربه سر مهیا شده بود در گوشه دروازه نساجی جای گرفت.

حادثه ویژه:دقیقه 26 زاپاتا پاس آزادی را با ضربه فنی به گل دوم تیمش تبدیل کرد.

*برترین بازیکن میدان:زاپاتا از آلومینیوم اراک





نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار