PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۷۶۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۸
روزنامه دیلی میل انگلیس مدعی شد که باشگاه بایرن‌مونیخ برای جذب کریستیانو رونالدو در زمستان با این بازیکن وارد مذاکره شده است.
کیهان وزشی-
به نقل از دیلی‌میل، کریستیانو رونالدو بدترین روزهای فوتبالی خود را تجربه می کند. او در تابستان با توجه به ناکامی منچستریونایتد در صعود به لیگ قهرمانان اروپا خواستار جدایی از این تیم شد اما سران یونایتد و البته سرمربی تیم با جدایی رونالدو مخالفت کردند و او در تیم ماند.

اریک تن‌هاخ، سرمربی هلندی یونایتد، نشان داد که اعتقادی به رونالدو ندارد و این بازیکن را کاملا نیمکت‌نشین کرد که این البته اعتراض‌های علنی و نهانی رونالدو را به دنبال داشت. با صحبت‌هایی که اخیرا رونالدو علیه تن‌هاخ و باشگاه منچستریونایتد بر زبان آورده است کاملا روشن است که جدایی او در زمستان قطعی است و باید منتظر تیم جدید او بود.

طبق اعلام روزنامه دیلی‌میل بایرن‌مونیخ مشتری جدی کریستیانو رونالدو است و با این بازیکن و مدیر برنامه‌های او رسما وارد مذاکره شده است تا او را در زمستان جذب کند. بایرن بهترین و ایده‌آل‌ترین تیم برای کریستیانو رونالدو در شرایط کنونی است و او می‌تواند در لیگ قهرمانان اروپا هم با بایرن که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است به میدان برود.

این برای نخستین بار نیست که زمزمه حضور کریستیانو رونالدو در بایرن‌مونیخ به گوش می‌رسد. او در تابستان هم به باشگاه نزدیک شد اما در نهایت بایرن به خاطر خریدهای گرانقیمتی که داشت از خرید او دست برداشت.
برچسب ها: رونالدو
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار