PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۷۷۰۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۶
کیهان ورزشی- 

در روز پایانی رقابتهای تکواندوی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ در مکزیک، حسین لطفی در ۵۸- کیلوگرم و مهلا مومن زاده در وزن ۴۶- کیلوگرم، آخرین نمایندگان ایدان در این رقابت ها بودند بودند که با شکست مقابل رقبایشان از دور مسابقات کنار رفتند.

مهلا مومن زاده در وزن ۴۶- کیلوگرم در دور نخست مقابل سان هوانگ از چین تایپه در حالی که راند نخست را 6 بریک پیروز شده بود، در دو راند بعدی با نتایج 5 بر 4 و 5  بر یک بازنده شد و از دور رقابتها کنار رفت. 

 حسین لطفی در وزن 58- کیلوگرم دیگر نماینده ایران در روز پایانی بود که در دور نخست مقابل دیوید فونتس از گواتمالا ۲ بر صفر پیروز شد. وی سپس آدریان ویسنته از اسپانیا را 2 بر یک شکست داد و در سومین مبارزه نیز با برتری ۲ بر صفر مقابل عمر لاکال از مراکش به مرحله یک چهارم نهایی راه  یافت اما در این مرحله با حساب ۲ بر صفر مقابل محمد خلیل جندابی دارنده مدال نقره المپیک و رنکینگ سه جهان از تونس شکست خورد و از رسیدن به مدال بازماند.

به این ترتیب تیم ملی تکواندو ایران در این دوره از مسابقات با سه مدال برنز رضا کلهر در وزن 68- کیلوگرم، مهران برخورداری در وزن 80- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن 87+ کیلوگرم و حذف ۱۰ نماینده دیگر ایران به کار خود پایان داد.

مهدی حاجی موسائی، متین رضایی، ابوالفضل عباسی ، غزل سلطانی، ناهید کیانی، نرگس میرنواللهی، زینب اسماعیلی و اکرم خدابنده دیگر نفرات ایران بودند که از دور رقابتها کنار رفتند. 

بیژن مقانلو و مینو مداح به ترتیب هدایت تیم های ملی تکواندوی مردان و زنان ایران را بر عهده دارند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار