PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۷۷۱۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴
کیهان ورزشی-

فردای شکست سنگین تیم ملی فوتبال ایران در اولین بازی خود در جام جهانی ۲۰۲۲ انتظار داشتیم که جلسه ای بین مسئول امور رسانه ای تیم ملی و فدراسیون فوتبال با نمایندگان رسانه ها در دوحه برپا شود و راهکاری برای برداشتن فشار از روی تیم ایران از جانب خبرنگاران پیشنهاد گردد اما چنین خبری نبود و ظاهرا کسانی که کار و بار فوتبال را برعهده دارند دغدغه هایشان خارج از حوزه فوتبال است و حواس شان جای دیگری است! یک نفر نیست که از خبرنگاران سوال کند که رسانه تان پس از شکست تیم ملی چه تیتری زد یا چه مطلبی نوشت. به عبارتی ساده؛ اینجا اکثرا دنبال کار خودشان هستند! مدیران در سایه فوتبال ورزشگاه ها را متر می کنند و خروجی ای ندارند.البته شب گذشته،وزیر ورزش، رئیس فدراسیون فوتبال و سفیر ایران در قطر با خبرنگاران دیدار کردند و مهدی محمد نبی نایب رئیس فدراسبون فوتبال پای صحبت ها و درخواست های همکاران نشست و دستور پیگیری داد تا خبرنگاران دلخوش شوند.با این مقدمه به اخبار می پردازیم.


وضعیت نامشخص سه بازیکن ولز
گزارشگر برنامه «فوتبال دیلی» اعلام کرد که سه بازیکن تیم ملی ولز ، «نیکو ویلیامز»، «هری ویلسون» و «ایتن امپدو» به دلیل آسیب دیدگی وضعیت مبهمی دارند و مشخص نیست به بازی روز جمعه به ایران برسند.سه بازیکن موردنظر از مهره های موثر ولز به شمار می آیند.


تعجب همگان از ترکیب تیم کی روش برابر انگلیس
بسیاری از کارشناسان حاضر در دوحه که وضعیت تیم ایران و برنامه های کارلوس کی روش را تعقیب می کنند از ترکیب ایران برابر انگلیس شوکه شدند. بیشتر طرفداران تیم ایران در دوحه از انتخاب ترکیب کی روش گلایه داشتند و به عنوان مثال، اوسیا کروز دستیار سابق کی روش در تیم ملی ایران هم بیان کرد: ترکیب دفاع ایران و هافبک‌ها را دیدم. نمی دانم. شاید یک چیزی در ذهن کی روش بوده است. کارلوس بازیکنان ایران را به خوبی می‌شناسد و شاید دلیل خودش را داشته است. شاید می خواسته ارتباطی بین مدافع و هافبک‌ها برقرار کند اما من شوکه شدم.


احترام کاپیتان عربستان به مسی
تماشاگران آرژانتینی و عربستان ،سکوهای ورزشگاه ۸۰ هزار نفری لوسیل را تقریبا پر کرده بودند.آرژانتینی ها با رقص و پایکوبی وارد ورزشگاه شدند.قبل از شروع بازی کاپیتان عربستان به مسی کاپیتان آرژانتین احترام ویژه ای گذاشت. سلمان فرج، کاپیتان عربستان در مراسم شروع بازی از داور خواست بدون قرعه این مسی باشد که نیمه را انتخاب می‌کند اما داور شیر یا خط را انجام داد و پس از اینکه کاپیتان عربستان برنده شد، از مسی خواست که او نیمه را انتخاب کند.


تشویق کاپیتان عربستان
سلمان فرج کاپیتان عربستان به علت مصدومیت در دقایق پایانی نیمه نخست بازی با آرژانتین تعویض شد.سلمان فرج گریه کرد و لنگ لنگان راهی رختکن شد.تماشاگران عربستانی کاپیتان تیمشان حسابی تشویق کردند.

جشن و پایکوبی عربستانی ها
تماشاگران عربستانی پس از زدن گل دوم تیمشان به آرژانتین به جشن و پایکوبی مشغول شدند و جو ورزشگاه لوسیل را عوض کردند.تماشاگران آرژانتینی هم هاج و واج آنها را تماشا می کردند و نتیجه بازی برایشان باورکردنی نبود.آرژانتینی سکوت کردند و صدایشان درنمی آمد.


بی قرار مثل رنار
رنار سرمربی عربستان کنار خط طولی آرام و قرار نداشت و گاهی می خواست وارد زمین شود و به تیمش کمک کند. وقتی ضربه سر مسی در دقیقه ۸۳ توسط گلر عربستان مهار شد رنار یک متر به آسمان پرید.


ستاره اسبق الهلال در جشن عربستانی ها
بافتیمبی گومیس بازیکن فرانسوی و اسبق الهلال با حضور در استادیوم لوسیل، به تشویق تیم ملی عربستان پرداخت. پس از پیروزی برابر آرژانتین، او در شادی هواداران سعودی شرکت کرد و با آنها عکس بادگاری انداخت و به شکل نمادین نمایش شیر را اجرا کرد.


۸۰ هزار تماشاگر در لوسیل
حدود ۸۰ هزار تماشاگر، بازی آرژانتین و عربستان را از نزدیک دیدند. عربستانی ها، ۸۰ درصد تماشاگران حاضر در ورزشگاه لوسیل دوحه را تشکیل می دادند.تشویق های تماشاگران عربستانی منحصر به فرد بود.جو ورزشگاه در نیمه دوم به سود عربستان بود.


مصری ها طرفدار حریف آرژانتین بودند
چند تماشاگر مصری مثل عربستانی ها تیم سبزپوش میدان را تشویق می کردند.وقتی بازیکن عربستانی در دقیقه ۸۷ صاحب توپ شد و به سمت دروازه حریف حرکت کرد و بازیکنان آرژانتینی حریفش نشدند تماشاگران مصری پرچم کشورشان را به سمت آرژانتینی ها نشان دادند .آنها پس از پایان بازی برای برد عربستان گریه کردند.

کاپیتان با عصا جشن گرفت
سلمان فرج کاپیتان مصدوم عربستان پس از شکست آرژانتین با عصا وارد زمین شد و به همبازیانش تبریک گفت و آنها هم او را در آغوش گرفتند.

برگزاری تمرین تیم ملی بدون کی روش!
تمرین تیم ملی ایران در غیاب کارلوس کی روش برگزار شد.دستیاران سرمربی پرتغالی تمرین ریکاوری ملی پوشان برگزار کردند. مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ایران در تمرین ظهرگاهی دیروز درباره وضعیت علیرضا بیرانوند اعلام کرد که اقدامات پزشکی روی او درحال انجام است و مشخص نیست که می‌تواند تیم ملی را برابر ولز و آمریکا همراهی کند یا خیر. در آغاز تمرین دو دروازه‌بان تیم ملی به صورت اختصاصی تمرینات خود را پیگیری کردند و ۸ بازیکن دیگر نیز با ارسال پاس‌های کوتاه برای یکدیگر تمرین را آغاز کردند.


احوال پرسی وزیر ورزش از بیرانوند
سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان با حضور در هتل محل اقامت تیم ملی آخرین وضعیت علیرضا بیرانوند را پس از مصدومیت جویا شد. در این ملاقات مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال نیز حضور داشت.

سانسور بازوبند مسی
لیونل مسی، پیش از ورود به زمین برای رویارویی با عربستان با ناظران فیفا درگیری مختصری داشت. مشکل البته بازوبند او بود که توسط مقامات برگزار کننده، سانسور شد.
درنتیجه‌ مسی با دو بازوبند به زمین رفت. یک بازوبند خودش و دو یک کاور پارچه ای سفید روی بازوبند که مطمئنا روی اعصابش هم رفته است.

کیوان طباطبایی- دوحه
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
0
0
خطای دروازه بان عربستان در بازی با آرژانتین محرز است، چه بازیکن خودی باشد چه بازیکن حریف، و باید اخراج می شد. این چه بازی است اینا گلادیاتورند یا فوتبالیست؟!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار