PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۷۹۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴
کاپیتان تیم ملی آرژانتین گفت: شخصاً رویای این لحظه را داشتم که بتوانم با شما و کشورم این قهرمانی را جشن بگیرم.
کیهان ورزشی-
دیدار دوستانه، بامداد امروز تیم ملی فوتبال آرژانتین به مصاف پاناما رفت و با درخشش مسی به برتری رسید.

تیم ملی آرژانتین که پس از قهرمانی در جام جهانی، برای اولین بار یک مسابقه خانگی برگزار کرد، با رونمایی از کاپ جام جهانی با هواداران خود به خوشحالی پرداخت.

لیونل مسی در زمان رونمایی از جام، گفت: می‌خواهم از شما هواداران تشکر کنم که کاملا در کسب این جام، موثر بودید.نه فقط در قهرمانی در جام جهانی، بلکه در قهرمانی در کوپا آمریکا نیز تاثیرگذار بودید. ما گفته بودیم، می‌خواهیم به همه چیز برسیم که توانستیم این کار را عملی کنیم.

کاپیتان تیم ملی آرژانتین ادامه داد: شخصاً رویای این لحظه را داشتم که بتوانم با شما، با کشورم و با آرژانتین این قهرمانی را جشن بگیرم. این رویا را داشتم که قهرمان فینالیسیما، کوپاآمریکا و بهترین آن‌ها، جام جهانی شوم. 

مسی گفت: امروز، روز ماست و باید برای قهرمانی‌مان جشن بگیریم. نمی‌خواهم هم‌تیمی‌هایم را فراموش کنم که در گذشته در این تیم بودند و در قهرمانی ما نقش دارند. باید از مربیان سابق نیز تشکر کنیم که در این قهرمانی سهیم هستند و اگر تلاش‌های آن‌ها نبود، این قهرمانی رخ نمی‌داد.

وی در انتها اظهار داشت: قهرمانی در جام جهانی بسیار سخت بود. قهرمانی به خیلی چیزهای متفاوت بستگی دارد. به این نیست که فقط یک گروه یا یک تیم حضور داشته باشند. قهرمانی در جزئیات است. پس بیاییم برای سومین قهرمانی خودمان جشن بگیریم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار