PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - April 18 2024
کد خبر: ۷۹۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷
خبرنگاران از توافق پوچتینو با باشگاه چلسی برای هدایت این تیم خبر دادند.
کیهان ورزشی- 

مائوریسیو پوچتینو با باشگاه چلسی بر سر مربیگری این تیم به توافق رسید. مت لاو، خبرنگار تلگراف، دیوید اورنستاین خبرنگار اتلتیک و رومانو این خبر را تایید کردند.

پوچتینو کارش را در تابستان آغاز خواهد شد و تا انتهای فصل لمپارد تحت هر شرایط، سرمربی موقت شیرهای لندنی خواهد بود.

سرمربی آرژانتینی کادر فنی خودش را نیز به لندن خواهد آورد و چلسی با یک کادر متفاوت آغاز به کار خواهد کرد. خسوس پرز، میگوئل دی‌آگوستینو، سباستین پوچتینو و تونی خیمنز و چند مربی باشگاه چلسی دستیاران پوچتینو در فصل آینده خواهند بود.

رومانو مدت قرارداد پوچتینو با چلسی را طولانی مدت خواند و مدعی شد که مذاکرات این باشگاه با سرمربی آرژانتینی از ماه پیش شروع شده بود.

پوچتینو در ساوتهمپتون نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت ولی اوج کار او در تاتنهام بود. تیم لندنی که همواره به عنوان یک باشگاه سطح دوم انگلیس شناخته می‌شد، با هدایت او به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید و توانست نامی در نام‌ها پیدا کند.

پوچتینو پس از تاتنهام به پاریس رفت ولی نتوانست ابرستاره‌های این تیم را مدیریت کند. به همین دلیل از آنجا اخراج شد.

سرمربی آرژانتینی بارها و بارها در یک قدمی رسیدن به نیمکت منچستریونایتد نیز بود که این باشگاه در نهایت تصمیم گرفت، تن‌هاگ را به عنوان سرمربی خود انتخاب کند.

چلسی در این فصل در ابتدا با توخل کار کرد ولی تاد بولی، او را پس از چند ناکامی اخراج کرد و افسار باشگاه را در دست گراهام پاتر قرار داد. سرمربی انگلیسی گرچه در ابتدا تیمش خوب بود ولی در نهایت او نیز اخراج شد تا لمپارد هدایت تیم را برعهده گیرد. اسطوره باشگاه نیز قادر به تحول تیم نبود و هم از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد و هم نتوانست تیم را به رده‌های بالای جدول برساند.

به نظر می‌رسد چلسی کنونی در همان میانه جدول کار را به اتمام رساند و سپس با پوچتینو برنامه خود را پیش ببرد.

برچسب ها: پوچتینو ، چلسی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار