PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۷۹۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۷
تیم فوتبال لیورپول موفق شد در چارچوب هفته سی‌وششم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس، لسترسیتی را مغلوب کند.
کیهان ورزشی-

دیدار تیم‌های لسترسیتی و لیورپول در چارچوب هفته سی‌وششم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس، از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه در ورزشگاه کینگ پاور با قضاوت کریگ پاوسن برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۳ بر صفر لیورپول به پایان رسید. 
 شاگردان یورگن کلوپ برای حفظ شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل بعد و جبران اختلاف چهار امتیازی با منچستریونایتد رده چهارمی، باید در هر سه بازی باقی مانده خود به پیروزی می‌رسید، این اجبار با شرایطی کاملا متفاوت در اردوی لستر هم وجود داشت، روباه‌ها با ۳۰ امتیاز در رتبه نوزدهم قرار داشتند و در صورت پیروزی در این دیدار با توجه به شکست اورتون برابر منچسترسیتی، می‌توانستند به رتبه هفدهم صعود کنند و از منطقه سقوط خارج شوند که این اتفاق رخ نداد.  
   لیورپول که برای گلزنی در نیمه اول روی دروازه حریف موقعیت‌های زیادی خلق کرده بود سرانجام موفق شد توسط مهاجم انگلیسی طی تنها ۳ دقیقه ۲ گل به ثمر برساند. 
کرتیس جونز روی دبل پاس محمد صلاح موفق شد در دقایق ۳۳ و ۳۶ لیورپول را با برتری ۲ بر صفر به رختکن بازگرداند.
 در نیمه دوم این‌بار نوبت ترنت الکساندر آرنولد بود که در دقیقه ۷۱ باز هم روی پاس صلاح گل سوم را وارد دروازه لستر کند تا امیدهای هواداران این تیم برای بقا در لیگ برتر به حداقل برسد. 
 با این نتیجه لیورپول با ۶۵ امتیاز در رتبه پنجم قرار گرفت و در انتظار معجزه و لغزش نیوکاسل و منچستر یونایتد در ۲ هفته باقی مانده برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا خواهند ماند.
 در مقابل لسترسیتی با ۳۰ امتیاز در رتبه نوزدهم باقی ماند.
برچسب ها: لیگ برتر انگلیس
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار