PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۸۰۰۲۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: برای شروع قدرتمند در مسابقات لیگ ملت‌ها نیاز به بازی‌های تدارکاتی بیشتری داریم.
کیهان ورزشی- 

تیم ملی والیبال مردان ایران که از روز چهارشنبه 28 اردیبهشت اردوی برون مرزی خود را در کمپ تیم‌های ملی والیبال ترکیه در استانبول برپا کرد‌ و دو دیدار تدارکاتی با تیم ملی ترکیه داشت، بامداد فردا (دوشنبه یکم خرداد) به ایران بازمی‌گردد.

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران در خصوص چگونگی این اردوی برون مرزی اظهار کرد: با توجه به این که یک ماه در حال تمرین بودیم با هماهنگی فدراسیون توانستیم دو بازی تدارکاتی داشته باشیم. هدف از این دو دیدار رسیدن به اطلاعات دقیق‌تری از خودمان بود و این که آمادگی خود را بسنجیم.

وی با تاکید بر این که در دو دیدار تدارکاتی برابر ترکیه به ویژه در بازی دوم از تمام بازیکنان تیم ملی استفاده کرده است، گفت: باید اطلاعاتی برای مسابقات پیش رو به دست می‌آوردیم. از نظر آمادگی فیزیکی بازیکنان در مرحله‌ای هستند که تا شروع مسابقات می‌توانند خود را به آمادگی کامل برسانند. از نظر کار گروهی، هماهنگی و انسجام تیمی هم یک سری ریزه‌کاری‌ها باقی مانده که در تمرینات پیش از لیگ ملت‌ها به آن دست خواهیم یافت.

سرمربی تیم ملی افزود: امیدوارم پیش از مسابقه تدارکاتی با فرانسه که در ژاپن خواهیم داشت یکی دو مسابقه تدارکاتی دیگر هم داشته باشیم تا با بهترین آمادگی در مسابقات لیگ جهانی حضور یابیم.

عطایی با اشاره به این که تیم ملی ایران معمولا در مسابقات لیگ ملت‌ها شروع خوبی ندارد، گفت: مهم ترین دلیل این موضوع تعداد کم بازی‌های تدارکاتی تا شروع رقابت‌هاست. امیدوارم دو بازی دیگر هم برای تیم مهیا شود تا به آمادگی مناسب برای حضور در مسابقات لیگ ملت‌ها برسیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در اردویی که پس از بازگشت به ایران خواهیم داشت، تعداد بازیکنان را کاهش می‌دهیم تا با ترکیب نزدیک به نهایی تمرینات را ادامه دهیم. ضمن این که بازیکنان تیم ملی که در شهداب حضور داشتند هم اضافه خواهند شد تا با این ترکیب خود را آماده مسابقات پیش رو کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار